Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toista rokotetta ei suositella henkilölle, joka on jo sairastanut koronan?

Vierailija
26.10.2021 |

Ja he jotka ovat saaneet jo toisen rokotteen, onko sitä jotenkin todistettu tai testattu, että ette ole sitä tautia jo sairastaneet?

Menevätkö lähes kaikki ottamaan toisen rokotteen tietämättä sitä onko jo sairastanut koronan vaikka sitä ei heille suositeltaisi jos tiedettäisiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh missäs näin on sanottu

Vierailija
2/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008302210.html

Ainakin tuolla sekä muuallakin muistan kuulleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sairastanut niin oireettomana ettei ole edes huomannut sairastaneensa, niin vasta-aineita ei ole syntynyt juurikaan. Itse en ainakaan ollut koronasulkujen aikaan kertaakaan edes pikku nuhassa.

Vierailija
5/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sairastanut niin oireettomana ettei ole edes huomannut sairastaneensa, niin vasta-aineita ei ole syntynyt juurikaan. Itse en ainakaan ollut koronasulkujen aikaan kertaakaan edes pikku nuhassa.

Onko se, että vasta-aineita ei juurikaan synny oireettomasta sairastamisesta todistettu vai pelkkää arvailua?

En siis oikeasti tiedä, haluan tietää.

Vierailija
6/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain siksi että ajatellaan sen olevan tarpeeton kun on koronan myötä saanut "luonnollisen rokotteen". Säästyy rokotteita tarvitseville ja itse säästyy turhalta rokotuskerralta.

Vierailija
7/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että ensimmäinen THL:n asiantuntija sanoo, että yritetään nyt jotenkin selvittää miten sairastettu tauti + yksi rokote saadaan merkittyä rokotepassiin hyväksytyksi vaihtoehdoksi ja toinen sitten että toisen rokotteen voi ottaa saadakseen rokotepassin...ja aikaa kuluu...

ja samaan aikaan HUSin munapäät (anteeksi kielenkäyttö) sanovat ettet saa toista rokotetta jos olet sairastanut koronan eikä meitä oikein kiinnostakaan miten se elämääsi vaikuttaa kun me vaan toimitaan potilaiden hoitosuositusten perusteella eikä oteta kantaa mihinkään todistuksiin tai passeihin. Nyt herätys siellä virkamieskoneistossa! Joko sairastettu tauti ja yksi rokote validiksi vaihtoehdoksi rälläys...siis rokotepassiin tai sitten joku käy pistämässä HUSin mp:t ruotuun ja kaikillee halukkaille tehosterokote.

Vierailija
8/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos sairastanut henkilö saa toisenkin rokotteen, onko se mahdollisesti myös vaarallista vai ainoastaan rokotteen tuhlaamista? Sitä tässä eniten mietin.

Vierailija
9/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppinen työkaveri sairasti koronan maaliskuussa 2020, hänelle oli terveysviranomaiset sanoneet että sairastettu korona antaa noin puolen vuoden suojan ja on tänä vuonna saanut jo loppukesään mennessä 2 koronarokotetta. Mistä olet itse tietosi saanut?

Vierailija
10/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se, että vasta-aineita ei juurikaan synny oireettomasta sairastamisesta todistettu vai pelkkää arvailua?

No ei ole todistettu. Tuhkarokonkin voi sairastaa niin lievänä että sitä ei edes itse tiedä.

Näitä on tullut ilmi kun on testattu terveydenhuoltohenkilökuntaa jotka eivät ole omasta mielestään sairastaneet lainkaan tuhkarokkoa. Mutta yllättäen heiltä löytyykin vasta-aineita.

Vierailija
11/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hel.fi/uutiset/fi/sosiaali-ja-terveysvirasto/koronan-sairas…

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008349154.html

Ja sama sanottiin ihan päin naamaa lokakuussa kun rokotettiin Espoossa eli HUS -alueella.

Vierailija
12/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos sairastanut henkilö saa toisenkin rokotteen, onko se mahdollisesti myös vaarallista vai ainoastaan rokotteen tuhlaamista? Sitä tässä eniten mietin.

Ei ole vaarallista. Yritetään vaan säästää kuluissa kuten tavallista.

Vierailija
13/13 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole todistettu. Tuhkarokonkin voi sairastaa niin lievänä että sitä ei edes itse tiedä.

Näitä on tullut ilmi kun on testattu terveydenhuoltohenkilökuntaa jotka eivät ole omasta mielestään sairastaneet lainkaan tuhkarokkoa. Mutta yllättäen heiltä löytyykin vasta-aineita.

Erittäin lievän koronan sairastaneet ovat sairastuneet uudelleen alle puolen vuoden sisään edellisestä tartunnasta. Kyllähän tämä viittaa siihen, ettei vasta-aineita hirveästi syntynyt.

En jalsa kaivaa lähteitä, tästä uutisoitiin jo vuosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi