Temptation Island Suomi 2021 10 kausi! OFFICIAL
Sinkut on nyt julkistettu! https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a6ba1c27-659b-4036-babf-519de51… ja https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/9b3e0afd-e923-4170-86fc-08fa417…
Kommentit (4)
”Mä lyön vetoo, et voin koskea sun napaan ilman käsii. Sisältä päin.”
”Ennen Nummela oli tunnettu Anssi Kelasta, jatkossa se on mun melasta”
”Mä oon Kalle, mulle on ihan sama tuuks sä päälle vai alle”
”Mä rikon sänkyjä, mut en sydämiä”
”Meitsi on Tino. Mä oon, mitä mä syön eli mä oon pussyboy”
"Naiset on kuin lumihiutaleita, kauniita, uniikkeja ja yhdellä kosketuksella märkiä."
-
”Kuulin et kaipasitte toimintaa, joten täs ois Elisan viihdepaketti kattavalla tarjonnalla”
”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”
”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Mikä tempparipuppugeneraattori näitä luo?
mielenkiinnolla ootan millainen kausi tämä on.
Vierailija kirjoitti:
”Mä lyön vetoo, et voin koskea sun napaan ilman käsii. Sisältä päin.”
”Ennen Nummela oli tunnettu Anssi Kelasta, jatkossa se on mun melasta”
”Mä oon Kalle, mulle on ihan sama tuuks sä päälle vai alle”
”Mä rikon sänkyjä, mut en sydämiä”
”Meitsi on Tino. Mä oon, mitä mä syön eli mä oon pussyboy”
"Naiset on kuin lumihiutaleita, kauniita, uniikkeja ja yhdellä kosketuksella märkiä."
-
”Kuulin et kaipasitte toimintaa, joten täs ois Elisan viihdepaketti kattavalla tarjonnalla”
”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”
”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”Mikä tempparipuppugeneraattori näitä luo?
itse keksivät tai jos ei meinaa keksiä saavat vinkkejä joltain tuotannosta. muistelisin näin kuulleeni/lukeneeni jostain joskus
Niimpä näkyy. toivottavasti on parempi kausi kun on taas ulkomailla kuvattu, tosin toi levi kausi oli ihan okei.