Pizzaonline ja Klarna..
Ei voi olla totta, miksi pizzaa saa tilattua laskulle?! :-O mihin tämä maailma menee?
Kommentit (15)
Tuleepa tolkuttoman kalliit pizzat ainakin
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:24"]Tuleepa tolkuttoman kalliit pizzat ainakin
[/quote]
Hahaa +3e :D mut hyvä klarnalle...
nyt menee roskaväki tilallemaan pizzaa "ilmaiseksi ja jättävät laskut maksamatta
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:24"]Tuleepa tolkuttoman kalliit pizzat ainakin
[/quote] ei kai klarnalla tule mitään ylimääräisiä maksuja jos maksaa koko summan heti eräpäivänä? Monesti olen klarnalaskulla tilannut nettikaupoista ja joskus harvoin tullut joku 2e laskutuslisä, yleensä ei ole tarvinnut maksaa sitäkään.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:24"]Tuleepa tolkuttoman kalliit pizzat ainakin
[/quote] ei kai klarnalla tule mitään ylimääräisiä maksuja jos maksaa koko summan heti eräpäivänä? Monesti olen klarnalaskulla tilannut nettikaupoista ja joskus harvoin tullut joku 2e laskutuslisä, yleensä ei ole tarvinnut maksaa sitäkään.
[/quote]
Tuossa mainitaan että Klarnaa käyttäessä tulee +3e.
Ei siis normaalisti tule.
Joo olen nauranut ihan samaa :D sitten kun en voi käteisellä, kortilla tai verkkopankissa pizzaani maksaa niin jää kyllä tilaamatta kokonaan..
Just tänään naureskeltiin samaa kun ostettiin darrapizzat. Haha
Aamulla tilatessani mietittiin kaverin kanssa aivan samaa! Järjetöntä! Jos ei tosiaan ole varaa ostaa kaupasta ruokaa/tilausta heti, niin en tilaisi pizzaa ruoakseni :O
Ei kannata uskoa kaikkien pitzeerioiden elintarvikkeiden hyvään ylläpitoon koska yksi peheen jäsenistäni sai niin pahan vatsataudin että pääsi 2 viikoksi tiputukseen sairaalaan eristykseen!!! Ei menty siihen pitzeeriaan enään!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:19"]Ei kannata uskoa kaikkien pitzeerioiden elintarvikkeiden hyvään ylläpitoon koska yksi peheen jäsenistäni sai niin pahan vatsataudin että pääsi 2 viikoksi tiputukseen sairaalaan eristykseen!!! Ei menty siihen pitzeeriaan enään!
[/quote]
No ei se nämä s-ketjunkaan paikat takaa laatua todellakaan. Mm biojätteistä kaivettiin ruokaa asiakkaalle ja näin tämän valitettavasti omin silmin
Vierailija kirjoitti:
Aamulla tilatessani mietittiin kaverin kanssa aivan samaa! Järjetöntä! Jos ei tosiaan ole varaa ostaa kaupasta ruokaa/tilausta heti, niin en tilaisi pizzaa ruoakseni :O
Ja sitten oon syömättä kun kauppa ei mielellään anna ruokaa osamaksulla. Kaksi pizzaa tilataan ja niitä syödään sitten monta päivää... Puurot on jo syöty.
Miksei voi vaan lykätä seteliä pizzamiehen käteen? Mihin maailma on menossa...
-asunto on velkana
-näyttävä Audi on kokonaan velkana
-kaikki monista luottokorteista on vingutettu tappiin asti
-tili tuli, tili meni, eikä kaikkia laskuja saatu kuitattuakaan
-vippiä laskuihin
Aaaaahhh! Klarna pelastaa, pöydällä lämmintä pizzaa ja kylmää cocacolaa.
Leveästi elävä urbaani-ihminen pelastui nälkäkuolemalta.
mitääh??