Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajana synnärillä, abortti hävettää! :(

Vierailija
01.01.2015 |

Olemme harkinneet kolmatta lasta, mutta ongelmana on nyt se, että olen aikoinaan tehnyt abortin. Nyt olen synnärillä itse töissä ja hävettää kun tämä aborttini tulisi tietoon jos synnyttäisin vielä. Kaksi muuta lastani ovat syntyneet toisella paikkakunnalla. Lisäksi minulla on ollut kerran sukupuolitauti joka myös näkyy tiedoissani.

häpeän aborttia enkä haluaisi että osastolla jossa itse työskentelen, tulisi tämä tietoon. Ja tuo sukupuolitautikin... :( Ihan naurettavaa, mutta tämä hieman painaa vaakakupissa kolmannen mahdollisen lapsen hankkimista miettiessäni. 

Mitä tästä ajattelette? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi, tiedän miten paljon sairaalassa juorutaan. Salaiset potilastiedot, PYH!

Vierailija
2/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän sinua hyvin. Olen itse myös hoitoalalla ja sen jälkeen kun tulin tälle alalle, on itsestänikin ollut aina inhottavaa asioida terveydenhuollossa kun tietää millaisia juoruakkoja löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joS juorut lähtee liikkumaan niin tee asiasta tutkinta. Ymmärrän että sinua hävettää mutta jokaisella on menneisyytensä. Yllättävän moni nainen on kokenut elämässään abortin, voi siis hyvin olla niin että työkavereissasikin on näitä ja osaavat laittaa itsensä saappaisiisi. Jos kolmas lapsi on unelmanne, älkää antako tuolaisen estää sitä. 

Vierailija
4/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene elämässäsi rohkeasti eteenpäin. Sinun henkilökohtaiset asiasi eivät kuulu työkavereillesi, ellet halua niitä heidän kanssaan jakaa. Nämä mainitsemasi asiat eivät sitä paitsi ole kovin suuria rikkeitä:) Älä jätä ottamatta vastaan mielenkiintoista työtä. 

Vierailija
5/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että synnärillä työskentelee vain kätilöt...

Vierailija
6/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman aborttiasi teillä olisi jo kolme lasta...

Vierailija
7/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:13"]Olemme harkinneet kolmatta lasta, mutta ongelmana on nyt se, että olen aikoinaan tehnyt abortin. Nyt olen synnärillä itse töissä ja hävettää kun tämä aborttini tulisi tietoon jos synnyttäisin vielä. Kaksi muuta lastani ovat syntyneet toisella paikkakunnalla. Lisäksi minulla on ollut kerran sukupuolitauti joka myös näkyy tiedoissani.

häpeän aborttia enkä haluaisi että osastolla jossa itse työskentelen, tulisi tämä tietoon. Ja tuo sukupuolitautikin... :( Ihan naurettavaa, mutta tämä hieman painaa vaakakupissa kolmannen mahdollisen lapsen hankkimista miettiessäni. 

Mitä tästä ajattelette? 
[/quote]. kyllähän se tietoon tulee.hävettäisi muakin

Vierailija
8/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:42"]No ilman aborttiasi teillä olisi jo kolme lasta...
[/quote]

Ilman ehkäisyä mullakin vois olla 15 lasta, ajatella!

Vierailija
9/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä muualla!

Vierailija
10/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaanhoitaja voi työskennellä synnärillä tyhmä

Vierailija
11/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mulla olis mies, vois olla mullakin 10 lasta.

Vierailija
12/16 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Jätät lapsen hankkimatta joskus tehdyn abortin ja sairastetun sukupuolitaudin takia.. Ei tollasia kannata miettiä. Kaikilla on menneisyys.

Vierailija
13/16 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, miten hankala on päästä toiseen sairaalaan synnyttämään näiden seikkojen vuoksi?

Vierailija
14/16 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:42"]No ilman aborttiasi teillä olisi jo kolme lasta...
[/quote]

Ilman ehkäisyä mullakin vois olla 15 lasta, ajatella!
[/quote] No hahhah. On ihan eri asia ehkäistä lapset pois koska silloin mitään lapsia ei koskaan olekaan mutta abortissa abortoidaan jo olemassa oleva lapsi. Jos ap ei olisi abortoinut kyseistä lasta niin perheessä olisi nyt kolme tenavaa.

Vierailija
15/16 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuollaiset asiat kuin aiemmin sairastettu std ja abortti ovat asioita jotka eivät ole mitenkään harvinaisia. Työkavereitasi tuskin kiinnostaa juoruilla aiemmasta elämästäsi. Ja luuletko että kenelläkään muulla ei olisi menneessä mitään vastaavaa?

Antakaa mennä vaan, jos vauvan haluatte! :)

Vierailija
16/16 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet. Elämässä nyt tulee eteen yhtä ja toista, niistä otetaan opiksi ja joskus ei sitäkään. Itse kukin omat valintansa saa ja joutuu tekemään ja samoin elämään niiden kanssa. Helppo se on sivusta huudella, vaikka asia ei todellakaan kuulu sellaisille, joita ne eivät edes kosketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan