Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva vitosen lenkki, nyt smoothie!

Vierailija
01.01.2015 |

Helppo pitää urheilu/terveellinen syöminen kun tehnyt niin jo useamman vuoden, eikä vain uuden vuoden lupauksena...

Huomenna sali, puuh, pitää väistellä niitä kaikkia "uuden elämän aloittavia"...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä uuden elämän aloittajia eli pullukoita siellä vielä huomenna oo. Aloittavat viikko loppiaisen jälkeen ja lopettavat ennen hiihtolomaa eli vkoa 8.

Vierailija
2/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on noin ikävä asenne? Minä aloitin urheilullisen elämän vuosi sitten tammikuussa. Juoksin koko vuoden ja nyt olen aika hyvässä kunnossa. Joskus on otettava itseään niskasta kiinni ja tammikuu on juuri hyvä aika, kun mennään kesää kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:49"]Miksi sulla on noin ikävä asenne? Minä aloitin urheilullisen elämän vuosi sitten tammikuussa. Juoksin koko vuoden ja nyt olen aika hyvässä kunnossa. Joskus on otettava itseään niskasta kiinni ja tammikuu on juuri hyvä aika, kun mennään kesää kohti.
[/quote]
Samaa mietin minäkin. Olin tulossa peukuttamaan aloittajaa mutta kun luki koko viestin niin eipä enää huvittanutkaan.

Vierailija
4/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ap sinun pitää kiinnittää kaulaasi kyltti "Mä en tehny uuden vuoden lupausta uudesta elämästä! Mä oon aina ollu täydellinen ja upean kropan onistava! Väistykää laardipallot MUN edestä!"
Juuri kaltaistesi kusipäiden takia ei paljon nappaa salille mennä treenaamaa. Mua katotaa ku halpaa makkaraa ja melkein naamalle syleksitään. Anteeksi, että haluaisin alottaa terveellisen elämän ja innostua liikunnasta, mutta enpä taida tänäkään vuonna alottaa salitreenausta. Siispä sohvalle karkkipussin kanssa tieni vie!

Vierailija
5/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on trendi nyt jokaisella vähänkin urheiluun liittyvillä keskustelupalstoilla (ja niilläkin jotka ei liity) että naureskellaan kuntoilun nyt aloittaville. Odota viikko, niin alkaa tulla tarinaa miten joku nosti painoja hassussa asennossa tai ei löytänyt laitteesta säätönuppia vaan kysyi apua, sitten naureskellaan porukalla ja hihitellään typerille.

Surkeaa.

Ja teille jotka ette vielä suunnittele aloittavanne, niin tehkää se! Esim. ryhmäliikuntavalikoima on monessa paikassa huipussaan näin alkuvuonna suuren kysynnän vuoksi. Monet kivat tunnit karsiutuu kun ei osallistujia ole!

Vierailija
6/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen nyt ei ole matka eikä mikään. Juoksisit 15 km, niin voisin peukuttaakin.

Vierailija
7/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy salilla kuin talvella, koska vaihdan omiin ulkolajeihini heti kun keli sallii. olen sitten varmaan näitä "uuden elämän aloittajia".

Vierailija
8/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sanoo ääneen totuuden niin mitä pahaa siinä on?? Saamattomat ihmiset syyttävät aina muita kaikesta. Ketjun alullepanija saa luvan olla tyytyväinen. Hän on ottanut vastuun itsestään ja terveydestään. Se ei muuta vaadi kuin oivalluksen, että meillä on vain yksi elämä ja tämän matkan kuljettajan kasvot näkyvät peilissä. Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja erityisesti tsemppiä kaikille, jotka elämänmuutoksia ryhtyvät tekemään.

Vierailija
9/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juoksit vain 5 km?! Jos lenkkipolulle vaivautuu, juokse nyt kymppi vähintään.

Vierailija
10/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice try. :)

Not.

Vierailija
11/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrin kävely takana, jalkaan sattuu, toppahousut kiristi vyötäröltä, mutta hyvä olo tuli henkisesti ulkoilusta. Nyt herkuttelukahvit ja konvehtia lisäksi, mmm, elämä on nautintoja varten.. :D

Vierailija
12/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesh, itse menossa juoksemaan 10 km. Salille huomenna ja ylihuomenna lepoa. Aloitin viime vuoden heinäkuussa ja edelleen innostunut:) Outoa, mä en kokenut kenenkään naureskelevan mulle kun alussa ihmettelin salilla. Siellä käy paljon erikokoisia ja eri-ikäisiä ihmisiä ja kaikki keskittyvät omaan treeniin. En itsekään katso muiden suoritusta vaan koetan omani tehdä parhaalla mahdollisella tavalla. Aloittakaa vaan ihmeessä, fiilis paranee ja sitä kautta elämänlaatu.

Vierailija
13/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:55"]

Vitonen nyt ei ole matka eikä mikään. Juoksisit 15 km, niin voisin peukuttaakin.

[/quote]

Ap kuulosti niin trendiliikkujalta, etten viitsinyt edes alapeukuttaa.

Kaikille aloittelijoille. Oikeat urheilijat ja tosikuntoilijat ei naura aloittelijoille,eikä lipitä smoothieta. Meillä ei ole aikaa sellaiseen, mutta aikaa riittää aina neuvoa, jos joku apua kysyy. Joten tervetuloa kunnon punttisaleille ja ei ei millekään trendisalille.

Vierailija
14/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen pidempiä lenkkejä, vaikka vähän plösö olenkin. Surkeaa Ap, hyvin surkeaa.

Vierailija
15/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen oikein kunnon urheilu maakari. Kävin kilometrin juoksu lenkillä 200 euron varusteissani ja sitten takaisin kotiin vihreän smoothien pariin. #healthy #hashtag #sexy #kony2012

Vierailija
16/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:58"]

No, jos sanoo ääneen totuuden niin mitä pahaa siinä on?? Saamattomat ihmiset syyttävät aina muita kaikesta. Ketjun alullepanija saa luvan olla tyytyväinen. Hän on ottanut vastuun itsestään ja terveydestään. Se ei muuta vaadi kuin oivalluksen, että meillä on vain yksi elämä ja tämän matkan kuljettajan kasvot näkyvät peilissä. Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja erityisesti tsemppiä kaikille, jotka elämänmuutoksia ryhtyvät tekemään.

[/quote]

On se väärin lytätä muita jotka yrittää saada myöskin terveyttään parempaan kuntoon. Ne jotka sitä eniten tarvitsevat, ovat yleensä ne joille se kuntosalin kynnys on kaikkein korkein. Mitä hyötyä on lytätä niitä jotka edes yrittävät aloittaa? Mitä hyötyä siitä on niille, jotka hoitavat jo terveyttään ja kuntoaan?

Jos tammikuussa aloittaisi 100 000 ihmistä liikunnan ja maaliskuussa niistä liikkuisi enää 10%, niin siinä on silti 10 000 ihmistä liikkumassa enemmän kuin joulukuussa. Väitän että niistäkin monelta jäisi se aloittaminenkin ilman tätä trendiä.

Vierailija
17/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen ei ole lenkki täälläkään. Aina menen kympin. Tosi kova pakkanen saattaa rajoittaa 5-7km:iin. Tänään hiihdin 15km, juoksu jäänee väliin.

Kuntoilun aloittajille tsemppiä!

Vierailija
18/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän urheilu on tosiaan sitä, että ensin mittareita säädetään tunti ja sitten kuulokkeet korville ja lenkille.Sieltä tullessa äkkiä koneelle ja selfie itsestä ja vihersmoothiesta ja lenkin syketiedot ja korkeudet koneelle ja jaetaan jossain sosiaalisessa mediassa ja pari tuntia istutaan sen jälkeen odottamassa peukutuksia.

Itse olen sitä ikäluokkaa, joka omistaa ruutuvihkon ja laittaa sinne lenkit ja pituudet ja tuntemukset ja salipäivinä sarjat ja kilot ja tuntemukset. Se riittää todella hyvin kohottamaan kuntoa.