Osaatteko viikata muovipussin nätisti pieneksi palloksi
Kommentit (14)
Osaan viikata kolmioksi, palloksi viikkaamisesta en ole koskaan kuullut.
Ihan riittää kun viikkaa sen pussin tavallisesti, ei tarvitse viikata edes mainituksi kolmioksi saati palloksi.
Exä kerran löysi sellaisen pallon keittiön kaapista ja kysyi hillitysti mutta tyyliin, mikä V*TTU tämä on - olitko järjissäsi, kun väsäsit tämän? (piti kai ajan haaskauksena) Exän pojan äiti oli opettanut pojalle. Sen takia kaapissamme oli muovipalloja. Itse en edes säilyttäisi roskamuovia elintarvikkeiden kanssa samassa kaapissa!
Minulle ei kerry pusseja. Käytän kestokassia, ja ostan muovipussit rullassa. Halvempaa ja terveydelle ehkä vähemmän haitallista, kun se roskamuovi ja siitä irtoavat kemikaalit...
Mies tekee palloja mutta ei ole suostunut opettaa mulle. Ni meillä sit on palloi ja viikattui sekaisin eikä ole yhtään hyvä minusta tänä systeemi ku haluisin pelkkiä palloja, mutta en osaa :(
Ei niistä saa palloja tekemälläkään.
Ongelma jota en osannut kuvitella olevan olemassakaan. No, päätin tylsyyttäni koettaa ja sain muovipussin taiteltua nopeasti pieneksi pakkaukseksi joka pysyy itse kiinni omien sankojensa avulla.
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Pallot on nopee tehdä
Miten ne tehdään? Nyt loppuu meidän sekasysteemi jos vaan jeesaat?
-7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Pallot on nopee tehdä
Miten ne tehdään? Nyt loppuu meidän sekasysteemi jos vaan jeesaat?
-7
Onko se niin tärkeää että jää joku siisti "pallo"? Sen kun taitat puoliksi niin monta kertaa ettei jää paljoa puolitettavaa ja kääräiset loput muovipussin sangoilla paketiksi. (Toivottavasti älysit jättää sangat ulkopuolelle taitosvaiheessa)
Kolmion osaan tehdä. Käy näppärästi, ihan itsestään, kun näen muovipussin.
Kysy Pitääkö olla huolissaan ohjelmalta. Ehkä Kuustonen osaa ja opettaa.
En ole koskaan kokeillut. Meillä ei kyllä ole tilaongelmaa muovipussien vuoksi