Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys seksiin liittyen.. Mitä jos kainalot hikoavat liikaa seksin aikana?

Vierailija
26.10.2021 |

Itselleni on käynyt niin, että kun ihastukseni kohde vain viestitteli minulle, alkoivat kainalot suorastaan valumaan hikeä, kun olin varmaan niin täpinöissäni. Ja joskus uuden kumppanin kanssa ensimmäisellä seksikerralla on myös käynyt näin - tätä tapahtuu tietysti silloin, jos olen oikeasti todella ihastunut ja kiinnostunut, jolloin seksiin liittyy valtava innostus ja ensimmäisellä kerralla jännitystäkin. Jatkossa tilanne on rauhoittunut, eivätkä kainalot enää ole hikoilleet. Mutta ajatuskin on aika ällöttävä. Joskus kun niin kävi, pyyhin ne vaivihkaa lakanaan, kun toinen ei nähnyt. Olisi inhottavaa, jos kainalot valuisivat kylkeä pitkin. Ja haju ei ole ongelma, koska käytän toki deodoranttia, vaan se hikoaminen. Ja normaalisti tätä ongelmaa ei todellakaan ole, en ole hikoilevaa tyyppiä, en ylipainoinen tms. Ja olen vieläpä nainen. Jotenkin nolo ongelma, ja tuntuu että seksikumppanin mielestä tällainen olisi tosi inhottavaa - kuten omastakin mielestä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa nuolevat kainaloista seksin aikana.

Vierailija
2/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mitään. Seksissä ollaan muutenkin eritteissä. Joskus olen harrastanut seksiä miehen kanssa, joka on hikoillut niin paljon, että kasvoista on tippunut omille kasvoilleni isoja hikipisaroita. Se on ollut hiukan ällöttävää. Jos molemmat hikoilee kuumuuden takia, silloin se on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin niin, että hyvässä seksissä hiki valuu kauttaaltaan. Ainakaan meillä sitä ei tarvitse hävetä tippaakaan. Toki se voi esim. suhteen alkuvaiheessa tuntua kiusalliselta ja tietysti myöhemminkin, jos itse tai toinen on ihan, että yök.

Vierailija
4/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on oikeasti sinut itsensä kanssa ja pystyy nauttimaan kunnolla kun ei enää ajattele miltä sitä toisen silmissä näyttää.

Vierailija
5/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus: Tarkoitan siis, että jos hikoiolee jo ennen kuin seksi on kunnolla päässyt vauhtiin, eli kyse ei ole kuumuudesta tms, vaan jos kainalot alkavat hiota ihan vain jännityksestä ja innostuksesta. t. ap

Vierailija
6/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus: Tarkoitan siis, että jos hikoiolee jo ennen kuin seksi on kunnolla päässyt vauhtiin, eli kyse ei ole kuumuudesta tms, vaan jos kainalot alkavat hiota ihan vain jännityksestä ja innostuksesta. t. ap

Ei haittaa mitään. Varmaan joku muukin paikka on märkä.

Vierailija
7/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa mitään. Varmaan joku muukin paikka on märkä.

Hyvä kuulla. Toivottavasti tosiaan suurinta osaa ei haittaa.

Vierailija
8/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi lainkaan. Eikä sekään haittaisi vaikka deodorantti siinä tilanteessa pettäisi. Tavallaan seksi on aidoimmillaan silloin kun kumpikin on aidosti oma itsensä.

Vierailija
9/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma. Täysin turha huoli.

Jos huomaat hikikainalot, senkun sanot vaan että jopas on kiimaista menoa ja hymyilyä perään.

Vierailija
10/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Hikinen ja märkä nainen on kiihottava ja vielä kun huohotat niin kyllä himo yltyy : )

Vierailija
11/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hikoo vain rouvan alakainalo seksin aikana

Vierailija
12/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä seksin tuoksinnassa jaksa kukaan kiinnittää huomiota kainaloihin.

Vierailija
13/15 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä märempi nainen sitä parempi.

Vierailija
14/15 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien ja paskan haju kuuluu irstaaseen ja eläimelliseen seksiin.

Vierailija
15/15 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kiihottavinta on rakastella hikisen Naisen kanssa.  Nuolla kainaloita ja rakastalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi