Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elämäsi ikimuistoisin puhelu ( hyvä tai huono )

Vierailija
01.01.2015 |

Minulla varmaan kaksi... :( olen viimeisilläni raskaana kun äitini soittaa itkuisena että isäni on saanut kohtauksen auton ratissa ja on viety ambulanssilla sairaalaan ja on teholla. Toinen tuosta vähän yli kaksi vuotta myöhemmin: Olen ravintolassa syömässä kun äitini soittaa itkuisena että isältäni on löytynyt maksasta syöpä :( Siihen loppuu se ruokailu...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun jouduin sairaalan päivystyksestä soittamaan miehelle töihin, että meidän poika on kuollut.

Vierailija
2/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikani soitti että isänsä on kuollut. Poika löysi isänsä kuolleena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni soitti ja kertoi että sisareni oli viety sairaalaan itsemurhayrityksen jälkeen. Olimme tuolloin molemmat nuoria ja todella läheisiä. Onneksi hänet saatiin hoidon piiriin ja on nykyään hyvinvoiva työssäkäyvä aikuinen.

Vierailija
4/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kus siskoni soitti, että veljemme on tehnyt itsemurhan.

Vierailija
5/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni soitti että mummomme on kuollut. Oli kyllä odotettavissa, oli syöpä...

Vierailija
6/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni soitti, että sisareni on kuollut.

Vierailija
7/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikani soitti noin kolme kuukautta sitten, että isi on tappanut itsensä :( Poika siis löysi isänsä hirttäytyneenä :(

Vierailija
8/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli soitti, että äiti on nyt tosi huonona - oli siis vakavasti sairaana. Kun oltiin pakkaamassa, soitti, että ette ehdi enää; ei ole kiirettä. 

Vierailija
9/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani oli isäni luona ja isä soitti kissan kuolleen. Oli hypännyt ikkunasta ja juossut auton alle.

Vierailija
10/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lapseni eskariope soitti ja kertoi että poika oli mennyt tajuttomaksi kesken eskarileikkien.

Vierailija
11/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaksi karmeinta puhelua ovat olleet ne, kun vanhempien kuolemasta on ilmoitettu.

Vierailija
12/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kun olin myös viimeisilläni raskaana ja lääkäri soitti että isäni syöpähoidot lopetetaan ja hänet siirretään saattohoitoon.Kurkustani pääsi huuto jollaista en ole koskaan kokenut...onneksi mieheni tuli samalla oven avauksella kotiin ja piteli minusta kiinni.Isäni oli sairastunut raskausaikanani haimasyöpään eikä sitten ehtinyt ensimmäistä lapsenlastaan nähdä.

Vierailija
13/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kuulin sairastavani munasarja syöpää ja nyt uudestaan kun löydettiin kilpirauhassyöpä. Kait ne ikimuistettavat useimmiten on juuri näitä järkyttäviä asioita :(

Vierailija
14/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun PeLalta soitettiin, että minulla on tytär Kiinassa. Onnentunne levisi lämpönä koko vartaloon. :)

Vierailija
15/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kun sairaalasta soitettiin ja kysyttiin että pääsenkö jo seuraavalla viikolla peruutusajalla yhteen elämänlaatua huomattavasti kohentavaan leikkaukseen. Olin varautunut paljon pidempään odotusaikaan. Itkin ilosta puhelun jälkeen ja leikkaus todella muutti koko elämäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi