Lähetän edelleen tekstiviestejä, miksi muut ei?
Olenko pudonnut kelkasta? Tekstarit ei maksa mitään.
Kommentit (26)
Mäkin lähetän paljon tekstareita, puhelimena Nokia 3110 :D
Whatsappi on jotenkin näppärämpi. Helppo laittaa kuvia.
WhatsApp on halvempi ja kätevämpi.
Paljon se mikäylös maksaa? Tekstarit ei mitään, niin miten on halvempi?
Joo, kaikki on älylaitteilla. Surku.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 09:27"]
[/quote]
WhatsApp on ilmainen. Minulla ainakin tekstarit maksavat tietyn rajan jälkeen. WhatsApp-viestejä tulee laitettua useita kymmeniä päivässä (kuvan kanssa).
[/quote]
Kyllä sinä liittymästäsi jotain maksat, hölmö. Tekstiviestit on leivottu hintaan mukaan.
Ja kyllähän se Whatsapp maksaa myös, datastahan myös veloitetaan.
[/quote]
Mikä ylös? Se on App, eli applikaatio, eli sovellus.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 09:30"]
[/quote]
WhatsApp on ilmainen. Minulla ainakin tekstarit maksavat tietyn rajan jälkeen. WhatsApp-viestejä tulee laitettua useita kymmeniä päivässä (kuvan kanssa).
[/quote]
Sääliksi käy sun kavereita. Kuka jaksaa tuollaista kuva- ja viestipommitusta jatkuvasti.
whatsapp ja viber käytössä eikä juurikaan kukaan mun tuttavista käytä tekstareita
Mikä tämä whatsup oikein on? Mistä sen saa? Pitääkö lapsellakin olla? En lähetä kuvia. Ap
Itse ainakin laitan tekstareita. En edes tiedä ketään, joka käyttäisi whatsupia.
Ok. Tää oon joku teinipissis juttu
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 09:35"]
[/quote]
[/quote]
Sääliksi käy sun kavereita. Kuka jaksaa tuollaista kuva- ja viestipommitusta jatkuvasti.
[/quote]Miten kaverini liittyvät siihen, että viestittelen lapsieni, puolisoni, vanhempieni, appivanhempieni ja siskoni kanssa?
Esim. viimeksi alennusmyynneistä lähetin pojalleni useita kuvia kun kyselin mitkä vaatteet herralle kelpaisivat. Isovanhemmat oikein toivovat lapsista kuvia tekemässä milloin mitäkin.
Kyllä mulla ja pojalla ainakin maksaa tekstiviestit :o
Ei up=ylös vaan app=sovellus!! WhatsApp!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 09:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Miten kaverini liittyvät siihen, että viestittelen lapsieni, puolisoni, vanhempieni, appivanhempieni ja siskoni kanssa?
Esim. viimeksi alennusmyynneistä lähetin pojalleni useita kuvia kun kyselin mitkä vaatteet herralle kelpaisivat. Isovanhemmat oikein toivovat lapsista kuvia tekemässä milloin mitäkin.
[/quote]
Mulla ainakin kuvaviestit maksaa ja kalliita ovatkin..
Niin kuvaviestit tekstiviestillä ovat sikahintaisia, mutta Wa:lla ilmaisia. Eikä ole teinien juttu, vanhempi ikäpolvi myös mukana hyvin edustettuina.
Minulla on liittymä, jossa on rajattomat teksti- ja kuvaviestit, puhelut ja netti 20 € kuussa.
Ihmettelen samaa