Herranjumala voittosoitto ja Torpan tissit!!!
Siis onko se lisännyt muutaman desin vai enkö ole aikaisemmin tajunnut kuinka isot tissit hällä on. Nuohan on melkein Maisan pään kokoiset.
Kommentit (34)
Olin tulossa kirjoittamaan saman aloituksen :D Ihan silmille pamahtavat ruudusta! Hillittömät! Ja "klassiset" valkoiset huulet...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:47"]
Linkkiä?
[/quote]Kanava Subille (6)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:48"]
Linkkiä?
[/quote]
En katso telkkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:48"]
Linkkiä?
[/quote]
En katso telkkaa.
[/quote]No sitten olet ilman TT:ejä (Torpan tissejä).
Subin ohjelmat näkyy Katsomosta suorana, ei tarvii telkkaa. Mutta aloitus niin epäselvä, ettei oikein päässyt selvyyteen mistä tisseistä mahtaa olla kyse. Ja miksi naiset vahtaavat toistensa tissejä?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:54"]http://www.katsomo.fi/?progId=261753
[/quote]
Voiko joku laittaa vaikka screenshotin tai jotain, sillä mulla Katsomo sanoi ettei tota saa katsottua suomen ulkopuolelta...
Joku hiuslisäkesilikonibimbo siellä näkyy, ei jaksa kiinnostaa.
Mulla on adblock päällä enkä aio ottaa sitä pois jonkun katsomon takia. Jääköön Torpan tissit näkemättä.
Tulin litroittain Maisan tuuteille :) ;)
Torpalla ei ollut alunperin _mitään_ tissejä, oli siis rintavarustukseltaan 8-vuotiaan tytön tasolla. Sai kuitenkin ensimmäiset silarit 18-vuotis lahjaksi vanhemmiltaan, en vain tiedä miksi kaikille tulee aina kompleksi alkaa suurentaa niitä.
Nyt sinne tuli ruutuun joku rumilus
T