Oululainen blogi hukassa, tunnistaako kukaan??
Luin jokin aika sitten todella hauskaa blogia, kirjoittaja ilmeisesti Oulusta. Kertoi todella hauskoin sanankäänteinen (negatiivisia) mielipiteitään ja kokemuksiaan asioista, esim. alkutalven lumimyrskystä. Tarkemmin en muista, mutta jos tunnistat blogin niin kerro nimi kiitos!!!!
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:18"]Slurren teehetki?
[/quote]Ei ollut tämä :( Mutta kiitos. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:25"]Ite puin?
[/quote]No ei tämäkään :( Mutta kiitos teille vaivannäöstä! Tarkempia tuntomerkkejä en ikävä kyllä osaa antaa. Ap
Oliko hänellä kaks lasta ja kolmas tulossa?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:34"]
Oliko hänellä kaks lasta ja kolmas tulossa?
[/quote]
Tää on Freakyard.
Siis kuka täällä vastailee minun puolesta? Kiitos Slurren teehetken ehdottajalle, juuri tätä blogia etsin. Sinä joka esität minua ap:tä, hiihtele kuuseen mun keskustelustani :D t. Ihan se oikea AP
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:18"]Slurren teehetki?
[/quote]
Hei juuri tätä etsin, kiitos :) t. Oikea AP
11 ja 12, poistukaa ketjustani. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:03"]11 ja 12, poistukaa ketjustani. Ap
[/quote]
Mitä helvettiä? Poistuisitko itse ketjustani viihdyttämään itseäsi jollain muulla tavalla? Mä vaan halusin tietää blogin nimen, voitko nyt lopettaa. T. Edelleen se alkuperäinen ja oikea AP
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:03"]11 ja 12, poistukaa ketjustani. Ap
[/quote]
Mitä helvettiä? Poistuisitko itse ketjustani viihdyttämään itseäsi jollain muulla tavalla? Mä vaan halusin tietää blogin nimen, voitko nyt lopettaa. T. Edelleen se alkuperäinen ja oikea AP
[/quote]Kyseessä on minun ketjuni, anteeksi nyt vain. Edelleen minulla se blogi hukassa. Aika mautonta tulla toisten ketjuun esiintymään AP:nä. Mene sinä provoilemaan muualle :) Enköhän minä itse tiedä, mitä blogia etsin. Ap
Ja 14, eihän tätä ketjua ole pakko avata. Mutta kiitos hyvistä arvauksista teille muille! :) Ap
Eipä uskaltanut feikki-ap enää tulla. Hah. Ap
Skurre täällä kyselee itse omaa blogiaan ja yrittää tehdä sitä mielenkiintoiseksi ja tunnetuksi.
Pasmat sekoaa, kun joku tuleekin sotkemaan suunnitelmat :D
Kehukaa nyt sit edes joku Slurren blogia :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:41"]Skurre täällä kyselee itse omaa blogiaan ja yrittää tehdä sitä mielenkiintoiseksi ja tunnetuksi.
Pasmat sekoaa, kun joku tuleekin sotkemaan suunnitelmat :D
Kehukaa nyt sit edes joku Slurren blogia :D
[/quote]
Mää voin ihan käsi sydämellä kertoa, että en ole blogin pitäjä. Illalla tylsyyksissäni aloin mietiskellä, että mikähän blogi oisi kyseessä ja googlailemalla en löytänyt.
Sitten tämä feikki-ap tuli viihdyttämään itseänsä tähän ketjuun vastailemalla mun puolesta :) yöllä puoli kolmen aikaan olin jo nukkumassa, niin en vastannut täällä. Halusin vaan tietää sen blogin nimen ja sen sainkin, mutta nyt pisti vituttamaan :D
t. Oikea, alkuperäinen AP, joka kirjoitti aloitusviestin sekä viestit 11,12 ja 14, en mitään muita viestejä.
Up