Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aloit juomaan ja elämään epäterveellisesti uudelleen raskauden jälkeen

Vierailija
31.12.2014 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itse en alkanut. Alkoholi jäi ekan raskaudenyrityksen yhteydessä elämästäni pois ja olen siitä erittäin tyytyväinen. :) Ruoka- ja liikuntapuolella on kyllä parannettavaa, mutta ne ei olleet kunnossa raskauksien aikanakaan. :(

Vierailija
2/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanut,alkoholi on ollut poissa siintä asti kun esikoista alettiin yrittämään. Syömme terveellisesti ja monipuolisesti,näin on ollut aina jo ammatinkin puolesta ja liikuntaa tulee lasten kanssa. Ainut paha on että sorruin uudestaan tupakkaan kuopuksen imetyksen loputtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä ulkona kavereiden ja miehen kanssa, vaikka äidiksi tulinkin ja siihen minulla kuuluu alkoholi. Muuten elän kyllä aika terveellisesti.

Vierailija
4/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nämä rakkautemme vihannekset on niin saatanan rasittavia.

Vierailija
5/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä välillä baarissa muutamalla, ei mun tykkäämiset kyllä lasten myötä ole muuttuneet mihinkään. Ja hyvä niin :)

Vierailija
6/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos en ota, istun yksin kattomassa telkkua ja muut muualla pitämässä hauskaa. Jos en ota, olen ikuinen kuski. Esimerkki eilisestä. Olen raskaana joten en juo. Nukahdin kuopusta nukuttaessa. Minut herätettiin klo 23. Sauna oli jo kylmä. Kohta nukutin uudestaan ja porukka lähti ampumaan raketit. Istuin siis yksin ja kuuntelin pauketta samalla silitellen lapsen selkää. Jos olisin ottanut, olisin ollut yksi porukasta ja minuakin olisi odotettu. Joo, elämä on valintoja täynnä. Suurin osa heistä ei ole vanhempia joten kai he ajattelee että äidille ei ole niin tärkeää seura ja ilo.

Vierailija
7/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa. Eikä juominen tarkoita epäterveellistä elämää.

Vierailija
8/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on elimistölle hyvin raskasta ja epäterveellistä. Samoin vauva-ajan valvominen. Normaalielämä kunnon yöunineen, säännöllisine urheiluineen ja silloin tällöin juhlimisineen on paljon terveellisempää.

Vierailija
9/9 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan