Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän 15-vuotiaat valvoa puoleen yöhön asti?

Vierailija
31.12.2014 |

Meillä suuttui kun sanoin, että menevät nukkumaan viimeistään klo 11. Kuulemma kaikki kaverit saavat valvoa pitkälle yöhön ja katsoa vuodenvaihteen ilotulitusta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on natsi

Vierailija
22/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saaneet lapset valvoa niin kauan kun ovat jaksaneet jo vuosia ja hyvin jaksavat näköjään. Nuorin on kahdeksan vuotias ja on valvonut ainakin neljänä vuonna yli puolen yön. Nukumme huomenna koko porukka kuitenkin pitkään ja tänäänkin lapset heräsivät vasta joskus kympin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa 5 vuotiaskin tänään valvoa 00.00 asti..

Vierailija
24/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:23"]

Ovat saaneet lapset valvoa niin kauan kun ovat jaksaneet jo vuosia ja hyvin jaksavat näköjään. Nuorin on kahdeksan vuotias ja on valvonut ainakin neljänä vuonna yli puolen yön. Nukumme huomenna koko porukka kuitenkin pitkään ja tänäänkin lapset heräsivät vasta joskus kympin jälkeen.

[/quote]Täällä taas lähetys takkuilee. Viestin lähetys epäonnistui olevinaan monta kertaa ja sitten tuleekin pariin kertaan koko höskä.

Vierailija
25/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä nuijanukutan sen.

Vierailija
26/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:22"]

Ap on natsi

[/quote]Käytä tuota sanaa oikein jatkossa, kiitos

Vierailija
27/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut valvoa 15 v ja tais pelata k 16 pelejä. Päätti 16 v lukiossa että otti pitkän matematiikan.syventävät fysiikka.kemia ja biologia ja päätti että kirjoittaa 7 ainetta.

Vierailija
28/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:49"]

Meillä suuttui kun sanoin, että menevät nukkumaan viimeistään klo 11. Kuulemma kaikki kaverit saavat valvoa pitkälle yöhön ja katsoa vuodenvaihteen ilotulitusta.

[/quote]

Meillä on vauvatkin olleet hereillä uudenvuodenyönä, saati sitten alakoululaiset tai teinit!!

Vierailija
29/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka iltahan nuoret valvoo vähintään kahteen. Nyt on loma.

Vierailija
30/30 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: jos pakotat 15v. teinisi nukkumaan tuohon aikaan, todennäköisesti alkaa kapinoimaan ja en ihmettele vaikka karkaisi kavereidensa kanssa ulos ja se saattaa olla sitten vaikka kuinka rajua menoa näin uudenvuodenaattona. Olisit vaan tyytyväinen kun teinisi on kotona turvassa kaikilta ryyppyporukoilta. Ihme holhoamista sanon minä. Itselläni oli varsin villi nuoruus ja olin jo 13v. pidempään ulkona, jota vanhempani eivät kyllä hyväksyneet. Olen kuitenkin tasapainoinen ja varsin menestynyt elämässä, joten se yksi yö ei nyt poikaasi todellakaan pilaa. Tätä samaa metodia olen käyttänyt omien lapsieni kanssa. Ihan ovat saaneet tehdä omat virheensä ja ottaneet opiksi niistä.

T. 5 aikuisen miehen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi