Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla viedä edes roskia kun pelkään että ihmiset nauraa mulle

Vierailija
25.10.2021 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, naurakaa kimpassa sulle tai hälle tai molemmille

Vierailija
2/6 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaan, lähes jokainen ihminen vie itse roskat, käy kaupassa yms. Liiku niin paljon kuin haluat. Mitä sulle kävisi jos joku nauraisi? Et sä siitä rikki mene, tekijästä sellainen käytös kertoo enemmän kuin sinusta, sellainen muiden kustannuksella nauraminen on hyvin rumaa käytöstä varsinkin aikuiselta ihmiseltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto teitä suomalaisia vaivaa??? Kukaan muu ei olisi keksinyt aloittaa keskustelua tuollaisesta asiasta!!!?

Vierailija
4/6 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto teitä suomalaisia vaivaa??? Kukaan muu ei olisi keksinyt aloittaa keskustelua tuollaisesta asiasta!!!?

Kai nyt muutkin kuin suomalaiset voivat kärsiä vaikeasta sosiaalisten tilanteiden pelosta.

Vierailija
5/6 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jo 70-luvulla puhuttiin suomalaisten huonosta itsetunnosta, mutta se taisikin olla vain myytti olen tullut viime aikoina siihen tulokseen. Fobiat sitten erikseen yksilöillä.

Vierailija
6/6 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään nauraa edes sisäisesti kenellekään, oli ihminen minkänäköinen tahansa (tai mitä nyt ikinä sitten häpeääkään itsessään.) Kyllä mä rekisteröin, jos jollain on vaikka pahoja iho-ongelmia tai paljon ylipainoa, mutta nehän on kuitenkin ihan neutraaleja asioita. Pelkkää pintaa, kerro ihmisestä yhtään mitään.

Mutta siis joo, tiedän kyllä tuon roskienvientiahdistuksen, voi hitto kun pääsis vielä joskus muuttamaan maalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän