Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä matkoja varattuna vuodelle 2015

Vierailija
31.12.2014 |

Täällä näytti olevan paljon muitakin matkustelusta pitäviä. Mitä matkoja olette jo varanneet vuodelle 2015. Itsellä löytyy varattuna keväälle Karibian risteily + pari päivää USA:ssa sekä Ruotsin risteily. Kesällä suunnittelen Etelä-euroopan matkaa vaan ei vielä varattu.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi lentää Norwegianilla Tromssaan (uusi reitti), kesäaikaan. Ja sieltä sitten vuokrata auto ja matkustella. Vielä ei ole mitään varattu. Myös Islanti, Irlanti ja Uusi-Seelanti kiinnostaa.

Vierailija
22/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian matka kesälle ja lopputalvelle sitten joku viikon matka jonnekin.

Minua kiinnostaa paljon matkustavien tulot? Itsellä bruttotulot noin 2500 euroa/kk (asun yksin) ja nyt alkaa tulla raja vastaan, etten oikein voi enää matkustaa niin paljoa. Tähän mennessä matkustellut noin 4 krt vuodessa lentokonematkoja, perillä noin 1-3 viikkoa/krt. Ja nyt pitäisi saada rahaa jo muuhunkin säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on noin paljon lomia? Asun itse ulkomailla ja lomia kertyy yleensä n. 1-2 viikkoa vuodessa.

Vierailija
24/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa on tarkoitus mennä n. kahdeksi viikoksi Kameruniin. :)

Vierailija
25/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York kutsuu maaliskuussa <3

Vierailija
26/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokioon lennot huhtikuussa. Sieltä sitten 3 viikon ajan matkustelua eri puolilla Japania. Eipä tuo 3 vkoa kyllä riitä mihinkään.

Vierailija
27/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Minusta olisi kiva, jos tämä ketju voisi pysyä vapaana rahajutuista. Niitä on täällä jo tarpeeksi ja ihmiset nyt vaan elävät tavallaan.  

Vierailija
28/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:48"]

Miten teillä on noin paljon lomia? Asun itse ulkomailla ja lomia kertyy yleensä n. 1-2 viikkoa vuodessa.

[/quote]

Kesäloma 4 viikkoa ja talviloma 1 viikon. Kesäloman pidän yleensä kahdessa osassa (3 viikkoa + 1 viikko). Sitten talvilomaa viikkoa ja omassa työssäni arkipyhät ovat vapaita. Eli esimerkiksi helatorstaiviikonlopulle kun pyytää perjantain vapaaksi saa jo 4 peräkkäistä vapaapäivää. Täytyy tietysti tehdä etu- tai jälkikäteen ne tunnit, mutta itse teen mieluummin näin, jotta saa vähän pidemmän vapaan, jos siis on menossa jonnekin. Nyt joululta tuli ihan automaattisesti 5 peräkkäistä vapaapäivää, siihen, kun pyysi muutaman vapaapäivän, saikin jo 2 viikkoa.

Olen myös vaihtanut yleensä lomarahoja vapaaksi sikäli kun se meillä on ollut mahdollista.

Vierailija
29/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihanko tosissasi kysyt? Et mitään perusjuttuja Suomesta tiedä?

Vierailija
30/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:48"]Miten teillä on noin paljon lomia? Asun itse ulkomailla ja lomia kertyy yleensä n. 1-2 viikkoa vuodessa.
[/quote]

22. Pitää ainenkin omaa lomaa, nytkin olen kolmen viikon joululomalla.

Vierailija
31/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmmm.

Hiihtolomalla lähdemme Alpeille laskettelemaan ja sukuloimaan (miehen veli asuu Münchenissä).

Kesällä on tarkoitus tehdä automatka Usassa, vierailla sukulaisten luona (mies on amerikkalainen), tutustua eri osavaltioihin ym. ym. Kolmessa kuukaudessa ehtii nähdä suht vähän, mutta..

Syksyllä/talvella olisi tarkoitus lähteä Australiaan, tehdä siellä pieni roadtrip ja käydä moikkaamassa esikoisen kummisetää ja -tätiä (ystävämme asuvat Sydneyssä), katsomassa omaa kummipoikaa pitkästä aikaa (ystävien esikoinen) ja ehkä mukaan lähtee koiranpentu, jos tuo yksi pentue onnistuu (nartulle ollaan tehtämässä pentuetta ensi loppu kesästä ja olemme varauslistalla).

Vierailija
32/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Suomessa perus lakisääteiset lomat onn 4+1 viikkoa, niitä kun sumplii pyhien kanssa saa hyvinkin 6 vkoa kaikkineen

Vierailija
33/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskaan 2 vk , Espanjassa 5pv ,Tallinnassa viikonloppu

Vierailija
34/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mulla on 7viikkoa ja 3päivää vuosilomaa.

Vierailija
35/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa on tarkoitus mennä n. kahdeksi viikoksi Kameruniin. :)

[/quote]

Mokkakulli kiinnostaa?

Vierailija
36/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaniaan keväällä, pitäis ostaa lennot jo..

Vierailija
37/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
38/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa 3 viikkoa tammikuun puolessa välissä lähdetään. Maaliskuussa käydään Tallinnassa mutta sitä ei edes lasketa. Toukokuussa ollaan menossa Malediiveille, syyskuussa ja marraskuussa Espanjaan. Nämä on nyt varattuna. Minä opiskelen, mies markkinointijohtajana. Minähän voin olla poissa oikeastaan miten vain kuhan huolehdi itse opiskeluni ja mieskin saa päättää itse miten pitää ja paljonko. Hänellä on kuitenkin lomallakin vastuu ja puhelin on auki kokoajan.

Vierailija
39/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut matkusteltua tänä vuonna lähikaupunkia pisemmälle, ja tuskinpa muuttuu ensivuonnakaan.

Vierailija
40/77 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riika, Hampuri, Varsova keväällä, Dublin kesällä. Syksylle ei vielä suunnitelmia. Kevään matkat viikonloppumatkoja, kesällä mennään pitemmäksi aikaa.