Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä -

Vierailija
31.12.2014 |

Kuinka helppoa/vaikeaa olisi sinulle löytää suhde,jossa seksi olisi myös intohimoista ja toimivaa,jos nykyinen parisuhteesi kariutuisi/loppuisi? Oletetaan hypoteettinen tilanne, että jostakin syystä jäisit yksin. Kuinka helppo sinun olisi löytää uusi suhde, jossa seksi toimisi, olisi vapautunutta, intohimoista, kivaa, nautinnollista? Itselleni on elämäni varrella seksi ollut monestakin syystä hyvin vaikea asia. Olen kokenut kovia. Viimeisin suhde oli parasta ikinä, mies antoi aikaa ja etenimme hitaasti, mutta lopulta seksi oli loistavaa, molempien mielestä. Minun on äärimmäisen vaikeaa edes ajatuksen tasolla ajatella, että joku tuntuisi niin hyvältä ja oikealta riittävän monessa suhteessa ja fyysisestikin kaikki pelaisi hyvin yhteen. Minun on vaikeaa vapautua. Kuinka helposti muut pystyvät heittäytymään uusiin suhteisiin ja uuteen seksiin? Ovatko suihinotot, käsihoidot ja innovatiivisuus ihan normi touhua yhdenyön jutuissakin? Kiinnostaisi myös, miten miehet kokevat asian. Kuinka helppoa on löytää naisia, joiden kanssa orgasmit ovat tajunnanräjäyttäviä? Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt. Olen ollut todella estoinen tiettyjen huonojen kokemusten vuoksi ja seksi nykyisessä parisuhteessa tällä hetkellä on aivan mahtavaa!
Olen oppinut itsestäni paljon ja olenkin miettinyt että jos ero tulisi, osaisinko käyttää näitä oppeja edukseni vai palaisinko entiseen, alistuvaan minääni ja kaikki pitäisi aloittaa alusta.

Vierailija
2/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan löytäisi.. minulla on ollut n.17 seksikumppania. Edellisen mieheni kanssa (seurustelimme 2v) laukesin ekan kerran n. vuoden seurustelun jälkeen, ja loput laukeamiset siinä suhteessa on kahden käden sormin laskettavana. Nykyisen miehen kanssa laukesin heti toisella seksikerralla ja saan hänen kanssaan lähes joka kerta. Hän on saanut minut laukeamaan myös suuseksissä ja muiden kanssa se ei ole tuntunut miltään. Onneksi löysin tämän miehen jonka kanssa toimii niin seksi kuin myös kaikki muukin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on äärimmäisen helppo löytää seksikumppaneita. Olen harrastanut nuorempana paljon myös yhdenillan suhteita ja kokenut niissäkin lähes aina hyvää, kiihkeää seksiä. Olen sen luontoinen, että kun on "kiima" eli seksiä tekee mieli, luultavasti ihan sen oman kiimani takia nautin ihan kenestä vaan ja olen itse hyvin aktiivinen seksipuuhissa myös, joten ei niin haittaa jos se mies ei maailman taitavin olekaan. Mitään estoja minulla ei ole asian suhteen. 

Sen sijaan minun on ollut aina vaikeampi löytää vakavaan parisuhteeseen kumppaneita, seksi kyllä toimisi mutta ei löydy niitä joiden kanssa synkkaisi henkisellä puolella. Joten olen 40 v lapseton sinkku sitten. Ja enää en etsi ketään, en parisuhteeseen enkä edes satunnaisseksiin (en vaan jaksa käydä missään yöelämässä etsimässä).

Vierailija
4/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:20"]

En varmaan löytäisi.. minulla on ollut n.17 seksikumppania. Edellisen mieheni kanssa (seurustelimme 2v) laukesin ekan kerran n. vuoden seurustelun jälkeen, ja loput laukeamiset siinä suhteessa on kahden käden sormin laskettavana. Nykyisen miehen kanssa laukesin heti toisella seksikerralla ja saan hänen kanssaan lähes joka kerta. Hän on saanut minut laukeamaan myös suuseksissä ja muiden kanssa se ei ole tuntunut miltään. Onneksi löysin tämän miehen jonka kanssa toimii niin seksi kuin myös kaikki muukin :)

[/quote]

Mitä nykyinen tekee eri tavalla? Onko se intohimo?

Vierailija
5/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:20"]En varmaan löytäisi.. minulla on ollut n.17 seksikumppania. Edellisen mieheni kanssa (seurustelimme 2v) laukesin ekan kerran n. vuoden seurustelun jälkeen, ja loput laukeamiset siinä suhteessa on kahden käden sormin laskettavana. Nykyisen miehen kanssa laukesin heti toisella seksikerralla ja saan hänen kanssaan lähes joka kerta. Hän on saanut minut laukeamaan myös suuseksissä ja muiden kanssa se ei ole tuntunut miltään. Onneksi löysin tämän miehen jonka kanssa toimii niin seksi kuin myös kaikki muukin :)
[/quote]

Minulla on myös ollut paljon yhden yön juttuja joissa miestä ei edes ole kiinnostanut minun halut ja olen myös muutenkin kokenut melko kovia, jonka takia yhdessä vaiheessa pelkkä miehien kosketus ahdisti enkä halunnut seksiä. Eräskin mies petti ja lopetti suhteemme kun en vielä 2kk päästä pystynyt seksiin hänen kanssaan. ONNEKSI en :D Seuraava miesystäväni taas ei yrittänyt mitään (se kenen kanssa seurustelin 2v) ja hänen kanssaan pystyin rentoutua ja luottaa häneen. n.2kk päästä meillä oli seksiä ekan kerran.

Vierailija
6/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:10"]Kuinka helppoa/vaikeaa olisi sinulle löytää suhde,jossa seksi olisi myös intohimoista ja toimivaa,jos nykyinen parisuhteesi kariutuisi/loppuisi? Oletetaan hypoteettinen tilanne, että jostakin syystä jäisit yksin. Kuinka helppo sinun olisi löytää uusi suhde, jossa seksi toimisi, olisi vapautunutta, intohimoista, kivaa, nautinnollista? Itselleni on elämäni varrella seksi ollut monestakin syystä hyvin vaikea asia. Olen kokenut kovia. Viimeisin suhde oli parasta ikinä, mies antoi aikaa ja etenimme hitaasti, mutta lopulta seksi oli loistavaa, molempien mielestä. Minun on äärimmäisen vaikeaa edes ajatuksen tasolla ajatella, että joku tuntuisi niin hyvältä ja oikealta riittävän monessa suhteessa ja fyysisestikin kaikki pelaisi hyvin yhteen. Minun on vaikeaa vapautua. Kuinka helposti muut pystyvät heittäytymään uusiin suhteisiin ja uuteen seksiin? Ovatko suihinotot, käsihoidot ja innovatiivisuus ihan normi touhua yhdenyön jutuissakin? Kiinnostaisi myös, miten miehet kokevat asian. Kuinka helppoa on löytää naisia, joiden kanssa orgasmit ovat tajunnanräjäyttäviä? Kiitos asiallisista vastauksista.
[/quote]
Erosin kaksi vuotta sitten suhteesta jossa seksi oli parasta mitä olen ikinä kokenut. Siitä asti olen ollut ilman. En vaan pysty seksiin enää kenenkään muun kanssa.

Vierailija
7/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksiä aina. Olen nussinut satoja naisia ja kymmeniä miehiä
-pelimies25v

Vierailija
8/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:20"]

[/quote]

Mitä nykyinen tekee eri tavalla? Onko se intohimo?
[/quote]

En osaa sanoa :D Jostain syystä nykyisen kanssa laukean lähes aina. Ennen vaikka olisi miten halunnut tai ollut kuinka kostea tahansa, en ole saanut. Kieltä nykyinen kyllä käyttää erilailla kun muut; terävällä päällä ja nopeasti.