Joku amatsoni jyräsi tänään Cubuksessa
Olin Cubuksessa ja joku 180-senttinen liian iso nainen ei nähnyt minua ja peruutti suoraan päin kun yritin katsella vaatteita. Yritti vielä pyytää anteeksikin. Kuka tollasia päästää normaalien ihmisten vaatekauppaan? !
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:17"]En tiedä mutta sun jutut on helvetin huonoja.
[/quote]
:D
Minusta ne 180-senttiset "amatsonit" on seksikkäitä.
Kuka sut päästi sinne normaalien ihmisten jalkoihin pyörimään?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:20"]
Minusta ne 180-senttiset "amatsonit" on seksikkäitä.
[/quote]
Niin on.
Kuka päästi lyhytkasvuisen normaalien vaatekauppaan?
Oon huomannu tämmösenä hukkapätkänä, että jotkut pitkät ihmiset ei huomaa mua ollenkaan ja kävelee päin. Tosi ärsyttävää :D Tuli tästä vaan mieleen! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:41"]Oon huomannu tämmösenä hukkapätkänä, että jotkut pitkät ihmiset ei huomaa mua ollenkaan ja kävelee päin. Tosi ärsyttävää :D Tuli tästä vaan mieleen! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
[/quote]
oon monesti vahingossa kävellyt lyhyen ihmisen yli. Varsinkin baarissa, kun koroilla olen reilusti yli 190cm. Sorii :D
Olinko se minä? Korkkarit jalassa ehkä sen 180 senttiä ja peruutin rattaiden kans sun päälle? Anteeksi vain! Pitäis näköjään olla silmät selässäkin.. Toivottavasti et loukkaantunu vakavasti! Henkisellä puolella tuntuu ottavan koville. Tsemppiä!
Minäkin peruutin tänään lyhyemmän päälle. Olin kyllä tosi pahoillani.
Mä huomasin asian vasta kun olin lähdössä Cubuksesta, farkkujen polvet oli ihan huulipunassa, riivatun pygmit!!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:15"]
Mä huomasin asian vasta kun olin lähdössä Cubuksesta, farkkujen polvet oli ihan huulipunassa, riivatun pygmit!!
[/quote]
hahah :DD
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:15"]Mä huomasin asian vasta kun olin lähdössä Cubuksesta, farkkujen polvet oli ihan huulipunassa, riivatun pygmit!!
[/quote] hahha repesin :)
En tiedä mutta sun jutut on helvetin huonoja.