Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi panokaveri teki näin?

Vierailija
31.12.2014 |

Tutustuttiin hänen työpaikalla, minä siis asiakkaana. Alusta asti mies tiesi että olen parisuhteessa mutta meillä menee huonosti ja puntaroin jäänkö suhteeseen vai en. (Tiedän, väärin) Juttelimme ja hän oli olkapäänä. Menimme sänkyyn ja sen jälkeen kerroin että haluaisin olla vain ystävä, tuli paha morkkis asiasta.

Kuitenkin myöhemmin ajauduttiin seksisuhteeseen (miehen aloitteista) ja tämä mies kertoi haluavansa suhteen kanssani, yhteinen koti ja lapsia ja voisin muuttaa hänen luokseen vaikka heti. Tuolloin kuitenkin halusi tavata vain kotonaan. Kun pyysin kahville tai kävelylle, ei käynyt. Mietin haluaako hän vain seksiä vai pelkääkö suhteemme tulemista ilmi.

Pidin taukoa yhteydenpidossa ja mies kyseli perään, vastasin että on ollut työkiireitä mikä oli totta. Sitten halusin korjata suhteen  omaan mieheeni, pohdimme yhdessä eroa, hänelläkin taisi joku nainen olla. Päätimme yrittää vielä kunnolla ja kerroin tästä sivusuhteelleni, hän puuskahti vain että "onnea sitten vaan!" Kunnes otti yhteyttä mukavia jutellen ja myöhemmin kysyi voisimmeko tavata vielä kerran ennen muuttoamme toiselle paikkakunnalle. Pyyntö vaikutti ihan ystävän pyynnöltä ja vastasin myöntävästi, mies kysyi että harrastetaanko seksiä, jos ei niin ei tahdo nähdä. Vastasin kieltävästi ja hän ilmoitti ettei halua enään olla missään yhteyksissä jos seksiä ei ole. Jäin ihmettelemään agressiivisia ja outoa jäähyväisiä.

Mietin, tunteeko mies itsensä hyväksikäytetyksi kun oli jonkin verran olkapäänä ja auttoi minua tietokoneen ongelman kanssa. Mutta toisaalta tapailu ehdoitukset tulivat tasaisesti molemmin puolin ja hän täysin tiesi tilanteeni. Tiesi myös ettei minulla ollut mitään mustasukkaisuutta ja olisi voinut lopettaa suhteemme toisen naisen vuoksi, tai olla lopettamatta. 

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen heti kun paljastit olevasi pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee että pidät sitä huonoa suhdetta parempana kuin mitä teillä voisi olla?

Vierailija
4/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. ;)

Vierailija
5/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitullas ostit tietokoneen korjausta.

Vierailija
6/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt Mariat taas täällä ulisemassa :)

Vierailija
7/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi helpon vakipanon ja sinä olit pettäjä-idiootti.

Vierailija
8/9 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee tuottaan sulle viä himpun verran enemmän riesaa :)

Vierailija
9/9 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Laittele mulle viestiä yeps522 ät gmail.com niin hoidetaan homma niinkuin kuuluu, eli molempia kunnioittaen. T. Jan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi