Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muka totta että köyhä mies voi saada naisen? Kaikki tuntemani köyhät miehet ovat "sinkkuja"

Vierailija
25.10.2021 |

Tuntuu myytiltä tuo.

Taitaa olla niin, että raha ratkaisee näissä asioissa...

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois yks sinkku joka ei oo köyhä mut ei rikaskaan. 

M29 työssäkäyvä.

Vierailija
62/76 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36348 kirjoitti:

Opettele soittamaan kitaraa.

Se on sitten vissiin opeteltava. Soitan kyllä muita instrumentteja keikoillakin. Käykö ukulele? 🎸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan sellasen miehen kenellä auto on, en lähe kenenkään fillarin kyytiin. 

Vierailija
65/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen varallisuudella ei ole väliä jos hänellä on varaa maksaa oma osuutensa yhteisestä elämästä, jonka kulutason määrää nainen.

Vierailija
66/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluan sellasen miehen kenellä auto on, en lähe kenenkään fillarin kyytiin. 

Minäkin autollisena miehenä haluan autollisen naisen. Autottomista ei ole kuin harmia.

Vierailija
67/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi. Köyhä ihminen etsii itselleen sopivan koulutuksen ja työn, hankki perhettä varten talon ja asunnon ja jos mahdollista, myös kesämökin Turun saaristosta, Airistolta tai Saimaalta.

Vierailija
68/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on köyhä ja sai mut.

Vierailija
69/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä mies saa naisen kuin naisen jos omaa ison munan.

Köyhä ja pienimunainen jää yksin.

Isolla munalla ei tee mitään jos mies on muuten täysi idiootti. Ja muutenkin se on parhaimmillankin vain sellainen piste iin päälle.

Isomunainen mies saa naisen kuin naisen. Varakas pienimunainen jää monesti ilman.

Vierailija
70/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rikkaat naiset usein sinkkuja

ja tietenkin YHt jne

Vierailija
71/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavipillä saat WT pirkon viikoksi tarjoot vaan siiderit, röökit ja kebabit.

Vierailija
72/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loputonta tuubaa ja shaissea taas kerran. Tää maa on täynnä naisia joilla on mies elätettävänä. Kustannusten jakaminen on se mitä jokainen haluaisi.

Vierailija
73/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse hyvätuloinen niin köyhyydellä ei olisi väliä, vaikka toki sekä köyhän että varakkaan pitää silti täyttää muut kriteetit.

Jos taas en olisi hyvätuloinen, sen toisen pitäisi tienata enemmän jos suunnitelmissa on elättää perhe, en halua laittaa lasta kitumaan köyhyyteen. 

Sama.Jos olisin köyhä nainen tai olisin perustamassa perhettä, niin valitettavasti en ottaisi tähän maailman tilanteeseen puolisoksi köyhää miestä(en varmaan muutenkaan)vaikka mies olisi töissä.Mitkään rahat eivät tunnu nykyään riittävän ja jos haluaa matkustaa tai käydä ulkona syömässä se ei onnistu köyhän miehen kanssa ja lasten en halua köyhään perheeseen synnyttää.

Vierailija
74/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä nainen kelpaa rikkaalle, mutta ei keskituloiselle (lihavalle ja pienimu*aiselle) amisinsinöörille, joka ei osaa elää tulojensa mukaan. Kun miehellä loppuu rahat, hän tarvitsee hyvätuloisen naisen jakamaan kulujaan. Rikkaalla ei ole sitä huolta, joten seura kelpaa sellaisenaan. 

T. omillaan toimeen tuleva N

Vierailija
75/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni, kun olimme molemmat köyhiä opiskelijoita. Sen jälkeen ollaan kumpikin oltu välillä töissä välillä työttömiä huonolla palkalla, alempaa keskiluokkaa ollaan ehkä. Tällä hetkellä mulla on vakiduuni hyvällä palkalla ja mies rekrykoulutuksessa (työttömänä opiskelee). Että kyllä köyhätkin pariutuu ja osa pysyykin yhdessä. Ai niin joo, mun mies on lyhyt ja vaalea ei se perinteinen pitkä, tumma ja komea. Enkä vaihda.

Vierailija
76/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itse autosi.