Onko muka totta että köyhä mies voi saada naisen? Kaikki tuntemani köyhät miehet ovat "sinkkuja"
Tuntuu myytiltä tuo.
Taitaa olla niin, että raha ratkaisee näissä asioissa...
Kommentit (76)
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Opettele soittamaan kitaraa.
Se on sitten vissiin opeteltava. Soitan kyllä muita instrumentteja keikoillakin. Käykö ukulele? 🎸
Kyllä minä ainakin haluan sellasen miehen kenellä auto on, en lähe kenenkään fillarin kyytiin.
Miehen varallisuudella ei ole väliä jos hänellä on varaa maksaa oma osuutensa yhteisestä elämästä, jonka kulutason määrää nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluan sellasen miehen kenellä auto on, en lähe kenenkään fillarin kyytiin.
Minäkin autollisena miehenä haluan autollisen naisen. Autottomista ei ole kuin harmia.
Toki voi. Köyhä ihminen etsii itselleen sopivan koulutuksen ja työn, hankki perhettä varten talon ja asunnon ja jos mahdollista, myös kesämökin Turun saaristosta, Airistolta tai Saimaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies saa naisen kuin naisen jos omaa ison munan.
Köyhä ja pienimunainen jää yksin.
Isolla munalla ei tee mitään jos mies on muuten täysi idiootti. Ja muutenkin se on parhaimmillankin vain sellainen piste iin päälle.
Isomunainen mies saa naisen kuin naisen. Varakas pienimunainen jää monesti ilman.
ja rikkaat naiset usein sinkkuja
ja tietenkin YHt jne
Pikavipillä saat WT pirkon viikoksi tarjoot vaan siiderit, röökit ja kebabit.
Mitä loputonta tuubaa ja shaissea taas kerran. Tää maa on täynnä naisia joilla on mies elätettävänä. Kustannusten jakaminen on se mitä jokainen haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse hyvätuloinen niin köyhyydellä ei olisi väliä, vaikka toki sekä köyhän että varakkaan pitää silti täyttää muut kriteetit.
Jos taas en olisi hyvätuloinen, sen toisen pitäisi tienata enemmän jos suunnitelmissa on elättää perhe, en halua laittaa lasta kitumaan köyhyyteen.
Sama.Jos olisin köyhä nainen tai olisin perustamassa perhettä, niin valitettavasti en ottaisi tähän maailman tilanteeseen puolisoksi köyhää miestä(en varmaan muutenkaan)vaikka mies olisi töissä.Mitkään rahat eivät tunnu nykyään riittävän ja jos haluaa matkustaa tai käydä ulkona syömässä se ei onnistu köyhän miehen kanssa ja lasten en halua köyhään perheeseen synnyttää.
Köyhä nainen kelpaa rikkaalle, mutta ei keskituloiselle (lihavalle ja pienimu*aiselle) amisinsinöörille, joka ei osaa elää tulojensa mukaan. Kun miehellä loppuu rahat, hän tarvitsee hyvätuloisen naisen jakamaan kulujaan. Rikkaalla ei ole sitä huolta, joten seura kelpaa sellaisenaan.
T. omillaan toimeen tuleva N
Minä tapasin mieheni, kun olimme molemmat köyhiä opiskelijoita. Sen jälkeen ollaan kumpikin oltu välillä töissä välillä työttömiä huonolla palkalla, alempaa keskiluokkaa ollaan ehkä. Tällä hetkellä mulla on vakiduuni hyvällä palkalla ja mies rekrykoulutuksessa (työttömänä opiskelee). Että kyllä köyhätkin pariutuu ja osa pysyykin yhdessä. Ai niin joo, mun mies on lyhyt ja vaalea ei se perinteinen pitkä, tumma ja komea. Enkä vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Hanki itse autosi.
Täällä ois yks sinkku joka ei oo köyhä mut ei rikaskaan.
M29 työssäkäyvä.