Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan menkat myöhässä ennen kuin kerrot miehellesi asiasta?

Vierailija
31.12.2014 |

Olen naimisissa, lapseton ja vauva ei nyt maailmaa kaatais mutta ei tällä hetkellä mikään toivottu yllätyskään olis. Meillä kävi yksi vahinko (kondomi meni rikki) kierron loppupuolella ja päätimme yhteistuumin olla ottamtta je-pilleriä ja kantaa vastuu yllätyksestä iloisin mielin jos nyt raskaaksi pamahtaisin.

Nyt on menakt myöhässä jo kolmatta päivää (mulla on tooosi tarkka kierto, kerran tai kaks ollut menkat aikases mut muuten aina 28 pv tasan) ja ahdistaa raskaus ihan hirveesti. En oikein uskalla edes ajatella asiaa ja en ole vielä miehellekään kertonut, että menkat myöhässä. No huomenna teen testin, että tiedän saanko juoda kuoharia keskiyön aikaan vai en.

Miten te muut? Jos menakt ovat myöhässä niin kuinka nopeesti ilmoitatte asiasta miehelle? Itse en ole vielä kertonut koska tiedän et mun mies alkais vain panikoida enemmän kuin mä ja yritän olla stressaamatta edelleen...

ap

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee kierto 26-30 päivää, että en jaksa miestäni turhaa häiritä ennen kuin menkat tyyliin viikon myöhäs ja lasta ollaan täs yritetty jo useampi vuosi ilman toivottua tulosta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla