Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epäsosiaalinen :(

Vierailija
25.10.2021 |

Minua niin harmittaa, että en osaa olla sosiaalinen. Oli taas viikonloppuna tilanne, jossa ihan tuttua porukkaa, mutta en saanu mitään järkevää puhutuksi, en vaan keksi ja jos koetan jotain sanoa, jään aina jalkoihin. miten muut saa juteltua porukassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen porukoita. Paremmin viihdyn 2-3-hengen seurueissa. Porukassa riittää, kun nyökyttylen ja sanon, että "juujuu, jaajaa, ahaa,  enpä tiedä....". Jos joku haluaa minun puhuvan, jotain, niin saavat kysyä. Muuten pysyttelen hiljaa. Miksi yrittää muuttaa perusluonnettaan? Keskustelen sitten enemmän näissä miniseurueissa.

Vierailija
2/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas muutaman hengen porukassa (4+) on helpompaa, kun voi kommentoida niitä muiden juttuja, eikä tarvitse itse keksiä puheenaiheita. Kaksin on sitten vaikea jotenkin aloittaa keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritäkkään muuttaa perusluonnetta, eikä se onnistukkaan, kun ikää jo on..mutta oisi kiva, että saisi edes jotain sanottua..jos sanon, niin kuulostaa tyhmältä. Mutta rjoittaa tämä, kun vaikka kuinka yritän, aina kuulen olevani hiljainen. ap

Vierailija
4/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti liikaa mitä sanot. :) Itse olen suht ujo ollut ennen mutta henkisen kasvun myötä olen oppinut sosiaalisemmaksi. Enkä sano että sinä olisit henkisesti ”kasvamaton” , mutta pointtina että älä mieti liikaa ilmaisuasi. Välillä omatkin juttuni menevät ehkä jollain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta sellaista se on! Ei kenenkään toisenkaan jutut varmaan sinua aina kiinnosta. Ei sitä juttua tarvitse väkisin keksiä. Mitä rennommin olet sosiaalisissa tilanteissa, itsevarmana, omana itsenäsi, juttuakin alkaa muodostumaan!

Vierailija
5/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina suutun, jos joku valittaa, että pitäisi puhua enemmän. Alan vain huutaa, että "minulla on oikeus olla ujo! Minulla on oikeus olla sellainen kuin olen!" Ja jos eivät usko, niin haistatan paskat ja  lähden kotiin omaan rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi