Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten purkaa vitutus kypsästi?

Vierailija
30.12.2014 |

Esimerkiksi juuri tällä hetkellä minua vituttaa eräs (sanotaanko vaikka että puhelin meni tilttiin ja pitäisi hoitaa tärkeä puhelu) niin paljon, että haluaisin hajottaa jotain. Paiskoa huonekaluja esimerkiksi ja vääntää ne rikki. Olisin valmis vetämään nyrkillä turpaan jos joku tulisi sanomaan nyt väärän sanan.

Miten puran tämän raivon aikuismaisesti? Jos en pura tätä mitenkään, olen vihainen niin kauan että väsyn. Myöhemmin raivo purkautuu entistä väkivaltaisemmin hyvinkin pienestä ärsykkeestä.

Haluan oppia kypsän tavan käsitellä raivoa. Miten te sen teette? Vaihtoehto ei ole olla suuttumatta joten sitä on turha ehdottaa.

Olen lähes kolmekymppinen nainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan sen olon tulla ja olla, mutta en pura sitä mitenkään ulospäin. En myöskään yritä saada sitä mitenkään pois. Saa tulla tunnemaailmaan ihan täydellä voimalla, ja siinä sitten sisäisesti aikani vellon, mutta ulospäin olen tyyni ja rauhallinen. Kyllä se aina ohi menee vitutus, kunhan ei yritä taistella sitä vastaan vaan antaaa vaan tulla ja mennä.

Vierailija
2/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde urheilemaan ja pura se raivo juoksemalla lujaa, uimalla täysiä tai polkemalla kuntopyörää oikein olan takaa tms. Yleensä helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähteä esim lenkille, hiihtämään tai tekemään lumitöitä jos tuntuu että sisua pitää purkaa jotenkin. Itse saatan vain puhua tai tirauttaa itkut.

Vierailija
4/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjota se vitutus vaikka paperille tai Notepadille

Vierailija
5/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähe mulla kirjottamalla. 2 - 4 tuntia jos nai hikipäässä raivona, auttaa joskus,

eli muuta ajateltavaa tarvii ja pitkään!

Vierailija
6/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi juuri tällä hetkellä minua vituttaa eräs (sanotaanko vaikka että puhelin meni tilttiin ja pitäisi hoitaa tärkeä puhelu) niin paljon, että haluaisin hajottaa jotain. Paiskoa huonekaluja esimerkiksi ja vääntää ne rikki. Olisin valmis vetämään nyrkillä turpaan jos joku tulisi sanomaan nyt väärän sanan.

Miten puran tämän raivon aikuismaisesti? Jos en pura tätä mitenkään, olen vihainen niin kauan että väsyn. Myöhemmin raivo purkautuu entistä väkivaltaisemmin hyvinkin pienestä ärsykkeestä.

Haluan oppia kypsän tavan käsitellä raivoa. Miten te sen teette? Vaihtoehto ei ole olla suuttumatta joten sitä on turha ehdottaa.

Olen lähes kolmekymppinen nainen.

Itsellä myös vituttaa ja stressaa asiat.

Vierailija
7/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ääneen itsekseen puhumista. Asiat menee ihmeesti oikeaan kokoluokkaan kun ne sanoo ääneen vaikkei olis kukaan kuulemassakaan. Toimii ainakin murheisiin minulla, miksei myös vitutukseen ja raivoon.

Vierailija
8/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että haluat purkaa vitutuksen fyysisesti, niin pura se urheilemalla ja kuntoilemalla. Juokse, nosta painoja, hakkaa nyrkkeilysäkkiä (tämä ehkä paras).
Tai juokse jonnekin metsään ja karju aivan täysi kunnes vitutus on purettu :D
Tai siivoa ihan raivolla! Jos vitutus kohdistuu hlöön, tulosta kuva ja revi se tai käytä tikkatauluna. ;) Jos halut rikkoa jonkun tiltanneen tavaran (puhelin tai tietokone), niin hanki valmiiksi jotain halpoja tavaroira, jotka on lupa rikkoa. Esim. tee savesta kulhoja, jotka voit paiskata lattiaan. Tai riko ilmapalloja, puristele kuplamuovia, revi mainoksia tai sanomalehtiä, heittele seinään sellaista lasten limajuttua, tms.
Pura vitutus paperille (kirjoita kirosanoja tai piirrä paperille raivoisia töherryksiä). Voit myös purkaa kiukun suullisesti puhumalla asian ulos itseksesi tai soittamalla sellaiselle kaverille, joka jaksaa kuunnella. Kun vaahtoat vitutuksestasi jollekin toiselle, niin tunne menee ohi ja se alkaa tuntua mitättömältä tai helpommalta hyväksyä.
Tsemppiä! :)

Vierailija
9/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilysäkki tai combat-tunti. Ei jaksa vituttaa sen jälkeen.

Vierailija
10/16 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä, kiitos! Tulin tänne etsimään ohjeita, kun juuri nyt todella moni asia vituttaa!

Vierailija
11/16 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta seksiä. Se auttaa!

Vierailija
12/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön seinään rystyset verille

Vierailija
13/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda täysillä vittuu! Ei ehkä kypsää mutta auttaa vähän.

Vierailija
14/16 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceen semmoinen mukavan passiivis-aggressiivinen fuck this ja fuck that -aiheinen kuva. Aika moni "aikuinen" tuntuu purkavan vitutustaan näin. Vähän vihjailevia kommentteja vielä ja julkiseksi tietysti.

Vierailija
15/16 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua vitun vittu paska perkele helvetti?!!??!?!?!!?!? Vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu

Vierailija
16/16 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse naapurin postilaatikosta sisään. Helpottaa sairaasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän