Balkanilaiset miehet ovat parhaita.
Monet komeita ja miehekkäitä ja hyvin käyttäytyviä. Eivät läträä liikaa viinalla. Exä oli montenegrolainen ja onnekseni nykyinen on Kroatiasta! Suosittelen.
Kommentit (4)
Ovat muuten kyllä kivoja, mutta kyllä he kuitenkin juovat aika paljon, ihanniinkuin me suomalaisetkin. Vodkaa...Rakijaa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet niistä läträä viinalla ihan julmetusti. Mulla oli vuosia sitten kosovolainen miesystävä, ja kyllä kului vodkaa, sljivovicaa ja muita juomia kunnon slaavimalliin humalajuoden. Ei se kyllä minua mitenkään haitannut, hauskaa se vaan oli kun eivät sentään päivät pitkät kännissä olleet. Mutta minusta oli kyllä meno hyvin paljon semmoista mistä suomalaisia usein moititaan tuon alkoholin kanssa.
Miehesi oli serbialainen. "Kosovo" on Serbiaa!
Käyhän ensin läpi kaikki ne ihanat Balkkanin miehet. Saattaa mielesi muuttua. Kippis haki maistuu.
Kyllä monet niistä läträä viinalla ihan julmetusti. Mulla oli vuosia sitten kosovolainen miesystävä, ja kyllä kului vodkaa, sljivovicaa ja muita juomia kunnon slaavimalliin humalajuoden. Ei se kyllä minua mitenkään haitannut, hauskaa se vaan oli kun eivät sentään päivät pitkät kännissä olleet. Mutta minusta oli kyllä meno hyvin paljon semmoista mistä suomalaisia usein moititaan tuon alkoholin kanssa.