Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla tapana arvostella muita ihmisiä

Vierailija
30.12.2014 |

Ja kokea näin olevasi itse parempi.Huomaan tekeväni tätä itse liiankin usein

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et ei oo ketään joka ei tuohon sortuisi edes joskus. Kannattaa muistaa että on sosiaalisesti hyväkysyttyä haukkua tietenlaisia ihmisiä, esim. tuksu. Tai suomalaisina muita suomalaisia kansana. Pyrin itsekin tästä pois. Ei mun mielestä toisten arvosteleminen ole oikein. Hävettää aina jälkeenpäin kun sorrun.

Vierailija
2/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en kylläkään tunne itseäni paremmaksi ihmiseksi, päinvastoin. 

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä ajatuksissani. Ikävä nega tapa, josta yritän päästä eroon. Vääristää omaa ajatusmaailmaa.

Vierailija
4/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta mun arvostelut on enemmänkin sellaista hyvää tarkoittavaa. Ei ole tarkoitus ylentää itseäni, vaan auttaa muita ihmisiä kehittymään.

Vierailija
5/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni teen sitä jatkuvasti, mutta yritän olla päästämättä ajatuksiani ilmoille, etenkin lasten seurassa :) Etenkään toisia naisia en arvostele ääneen ikinä, ettei tyttäreni luule että pitää olla vain tietynlainen jotta hänet hyväksytään. Edelleen muistan, kuinka äitini voivotteli jonkun toisen naisen alleja kun olin pieni tyttö, sen vuoksi varmasti olen itsekin arka käyttämään hihattomia puseroita, ettei ne omat allit (kuvitellut tai oikeat, ken tietää) heilu, kun äiti niitä niin paheksui.