Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät huomista uudenvuodenaattoa?

Vierailija
30.12.2014 |

Mitä suunnitelmia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna uuden vuoden aatto?

Vierailija
22/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:02"]

Onko huomenna uuden vuoden aatto?

[/quote]

Katso kalenterista, jos osaat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:00"]

Kehtaisitteko muuten uvna kerrostalossa valittaa naapuruston bileistä heti hiljaisuuden alettua klo. 23:00? Vai olenko tällaista suunnittelevana väärä tyyppi asumaan kerrostaloon. Tällä hetkellä ei mahdollisuutta muuhun.

[/quote]

Meillä alkaa hiljaisuus jo klo. 22, mutta viime uutena vuotena kutsuin yläkertaan poliisit vasta 1-2 aikaan, kun oli vähän turhankin railakasta menoa ja tappelua. Kutsuin siksi poliisit, kun en todellakaan uskaltanut mennä valittamaan riehujille. Lopulta emäntä sieltä vietiin putkaan, kun itse vieraatkin soittivat poliisit. Mutta en ehkä ihan heti hiljaisuuden alettua valittaisi, vaan jos meno ei meinaa loppua vaikka 1 aikaan/jälkeen, niin sitten. Raketitkin ammutaan vasta puoliltaöin, niin en ennen sitä viitsisi "pilata" pippaloita.

Vierailija
24/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juhlitaan seitsemän lapsen kanssa, mies ampuu raketit isompien kanssa, minä lohduttelen sisällä pienimpiä, jotka pelkää ät pauketta. Syödään hyvin ja jotain herkkujakin tiedossa, lapset saavat limsaa. Aikuisetkin pitäydymme alkottomissa juomissa.

Vierailija
25/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista juhlista jotka jatkuu klo:24 asti ei minusta ole mitään pahaa kerkkareissa. Tarkoittaa, ettei mekutaso/musiikki ole kauhean kovalla. Pieniä ääniähaittoja voi olla minusta. Puoli yhden jälkeen viimeistään pitäisi minusta olla juhlat loppu, ja siirrytty baariin tms...

Vierailija
26/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kerrostalobileistä, uutenavuotena voi mielestäni hiukan joustaa eikä olla vaatimassa hiljaisuutta klo 22 tai 23. Me kerrostaloasukit ratkaistaan asia niin että paetaan lähikaupunkiin hotelliin yöksi :) Ja samalla toki päästään ulos syömään ja katsomaan isot ilotulitukset.

Vierailija
27/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona, koska koira pelkää valtavasti. Syön mahdottomasti. Otan rennosti ja toivon mukaan pääsen katsomaan tyttäreni kanssa ilotulituksia. :)

Vierailija
28/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa valvoa,olen mennyt kymmeneltä nukkumaan jo monta vuotta. koira pelkää, ei suostu sängyn alta pois tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi