Jenni Levävaara (rakas sinusta on tullut pullukka) käynyt plastiikkakirurgilla?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:35"]Miksei tämäkin Jenni ole hankkinut jo lapsia. Ikää on jo 37 ja kohta alkaa olla mahdottomuus. Tämä yllättävän yleistä Fitness-piireissä, tiedä sitten mistä johtuu. Ehkä harrastajat ovat itsekkäämpiä ja mukavuudenhaluisempia. Kiva vaan sitten kymmenen vuoden kuluttua, kun kauneus on mennyttä ja ukkokin lähtee. Ei ole edes muksuja jäljellä.
[/quote]
Tää kommentti tuli ihan puun takaa eikä liity mihinkään.
Ja itse en lapsia varmaan hanki ja olen kaukana fitness piireistä. Ahdistaa että jotain kiinnostaa toisten lastenhankinnat noin paljon. Mitä se kenellekään muulle kuuluu? Eikö sulla ole omaa elämää? Eiköhän tää levävaarakin tiedä olevansa jo 37v...
Näin Jennin kuvan jonkun lehden kannessa ja siinä näkyi vielä selvemmin, että kulmakarvat on nykyään "korkeammalla" kuin ennen ja ilme muutenkin jotenkin yllättyneempi. Eli botoksia lienee ottanut.
Hyvä vaan ettei ole enää niin oranssi. Kevyemmällä meikillä on hehkeämpänä näköinen.
Jenni 38v. En olisi kyllä uskonu, näyttää aivan 45-50v, kun iho todella huonossa kunnossa....On tainnu tulla pillereiden syönnistä?! Onko muija sinkku, avoliitossa vai avioliitossa?! Pian pitäis tehä lapset jos meinaa.....
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:07"]
Näin Jennin kuvan jonkun lehden kannessa ja siinä näkyi vielä selvemmin, että kulmakarvat on nykyään "korkeammalla" kuin ennen ja ilme muutenkin jotenkin yllättyneempi. Eli botoksia lienee ottanut.
[/quote]
Botox ei kyllä kohota kulmakarvoja eikä voimista ilmeitä, päinvastoin.
[/quote]
Kyllä se itseasiassa kohottaa.
t: eräs jolla mm kohohtetaan kulmia botoxin avulla.
No kun ei kaikki tahdo lapsia, miksi se ei mene jakeluun? Ei se mikään naisen elämäntehtävä ole aina lisääntyä.
Miksi ihminen on eri näköinen kuin kymmenen vuotta sitten. Mysteeri.
Pantava kroppa, mutta naama on jäätävän pelottava. Mietin jo joku vuosi sitten kun ohjelmaa katsoin, että onpa pelottava katse naisella :)
Fitness on maailman turhin harrastus. Keskittyisi painonnostoon tai voimanostoon niin olisi edes jotain hyötyä.
Onko sillä jotain väliä onko lapsia vai ei!? Jos haluaa näyttää hyvältä nii siinähän haluaa tai olla hankkimatta lapsia,mitä väliä! Itse haluan näyttää hyvältä ja se on mun valinta T:30v joka ei voi saada lapsia ikinä