Tekee mieli seksiä, mies makkarissa valmiiksi
Lapset pihalla kavereiden kanssa. Kertokaas mammat miten yllättäisin miehen? ;)
Kommentit (15)
Mee naapuriin tai jonnekkin muualle, jos noin törkesti sanoi. Voishan sen nätimminkin sanoa, että nyt ei haluta.
Ap täällä, mies valittaa kun ei muka koskaan saa mutta aina kun teen aloitteen niin tulos on tämä.
kaivat kaapista vöitä tai huiveja tai käsiraudat ja sidot sen yllättäen kiinni/ kävelet alasti eteen ja annat sen sitoo sut
Aloitin nyt ainakin willä että pistän meikkiä naamaan hieman.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:43"]kaivat kaapista vöitä tai huiveja tai käsiraudat ja sidot sen yllättäen kiinni/ kävelet alasti eteen ja annat sen sitoo sut
[/quote]
Tämän otan vakaasti harkintaan!
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:39"]Meet luokse, avaat sen housut ja otat suihin :-)
[/quote]
Näin mä tein viime vklp, tosin tein miehelle niin kauan että laukesi enkä siksi että saisin myös itse jotain. :) Mies oli innoissaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:43"]Aloitin nyt ainakin willä että pistän meikkiä naamaan hieman.
Ap
[/quote]
Pöh, älkää alapeukuttako. Meillä mies tykkää siitä kun mulla on silmämeikkiä joka valuu kun otan suihin!
Ap
Menet miehen luo ja sanot että sinua panettaa.
Yyh, laitoin hieman meikkiä ja menin vähissä vaatteissa miehen luo, yritin alkaa ottaa suihin ja sanoin että panettaa.. Mies lähti heti sängystä, alkoi siivota ja sanoi että silleppä ei nyt voi mitään. :(
Yllätä se avaamalla telkkari ja katso uutisia
Meet luokse, avaat sen housut ja otat suihin :-)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:39"]Meet luokse, avaat sen housut ja otat suihin :-)
[/quote]
Näin teen yleensä aloitteen, nyt tekisi mieli kokeilla jotain uutta!
Ap
Ja nyt mies raivostui mulle