Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua aikuisen keskittymishäiriöön?

Vierailija
30.12.2014 |

En jaksa kirjoittaa romaania, joten asia tiivistettynä ranskalaisilla viivoilla:

- Minulla on aina ollut vaikeuksia keskittymisen suhteen, mutta vanhempani eivät välittäneet tutkia asiaa kummemmin vaan asia kuitattiin sillä, että olen laiska ja tyhmä.

- En saa elämääni järjestykseen. Olen saanut kolmesti potkut töistä sähellykseni takia, opiskeleminen on yhtä sekasotkua eikä mistään tule valmista ja mieheni on viittä vaille jättämässä. Rakastaa kyllä, mutta eläminen kanssani on kuulema yhtä helvettiä sotkuisuuteni ja säheltämiseni takia. Väittää uskovansa, etten tee tätä tahallani, mutta menettää silti hermonsa minun kanssani säännöllisesti. Niin menetän itsekin, en osaa itsekään selittää miksi normaalit asiat kuten ruoanlaitto, siivoaminen ja autolla ajo on minulle mahdotonta.

- Olen yrittänyt hakea ongelmaani apua nyt yli puoli vuotta. Yksityiseen lääkäriin ei ole varaa ja kunnalliset ovat siirrelleet minua jonosta jonoon ja lääkäriltä toiselle eikä kukaan tunnu ottavan tosissaan vaikka itken vastaanotolla että en jaksa enää elää itseni kanssa. Ja ei, en ole masentunut.

Niin että MISTÄ ja MITEN sitä apua saa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menet vaikka ensin terapeutille? yksityisesti, tämä ei mahdottomia maksa. Tai esim vertaisryhmistä  http://adhd-aikuiset.org/portal/index.php/hoito

Pääasia kai että jostain pääsis alkuun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi