Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveileeko joku muu nyt miehensä jättämisestä?

Vierailija
30.12.2014 |

Miksi Sinä et uskalla ryhtyä tuumasta toimeen,

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:18"]Minä. Mutta raha, raha, raha on se, mikä estää..
[/quote]
Samoin minulla. Puren hammasta vielä pari v. Tyttö silloin 10 ja ymmärtää eron syyt. Meillä upeat puitteet fyysisesti, mutta mies juo liikaa. En ole matalapalkkainen, mutta en myöskään mikään teini enää. Lähtö on vaikeaa.

Vierailija
2/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen. En uskalla kun pelottaa että talo jää käsiin.

Vierailija
4/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta raha, raha, raha on se, mikä estää..

Vierailija
5/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilee ja on ihan suoraan miehellekin sanonut, että jos lapsilta ei lähtis omat tutut koulut/huoneet/ystävät yms, niin asia ei olisi enää suunnitteluasteella.

Vierailija
6/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia puuskia tulee joskus, kun on toiseen väsynyt ja talossa kukaan muu ei tunnu panevan tikkua ristiin. Kuvittelee miten kaikki olisi helpompaa ja siisitimpää ja ja ja. No ei olisi helpompaa. Kaiken joutuisi tekemään täysin yksin, eikä hyvinä päivinäkään olisi ihmisitä, jonka viereen kaivautua kainaloon tai vain jutella. Tai ei olisi ketään, keneltä kinuta seksiä :D

Jos elämään haluaa muutosta, suurimman osan voii tehdä ihan itse ja yhä siinä samassa liitossa, jossa parhaillaan elää. Kaikki ei riipu siitä ukosta.

Vierailija
7/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syynä myös raha, talo ja pelko siitä, miten ero vaikuttaisi lapsiin. Joten uhraan sitten puolet elämästäni...ap

Vierailija
8/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitä vikaa siinä miehessäsi on? Mitä pitäisi olla toisin?

Vierailija
9/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, joskus vain tulee mitta täyteen loukkauksista. Ap

Vierailija
10/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätös: Monet naiset menevät naimisiin ja pysyvät siinä rahan takia. Kylmää touhua.

Vierailija
11/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla raha ei kyllä ole ensimmäinen syy kärsiä tätä paskaa. Ap

Vierailija
12/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäisenä se tuli listassasi kuitenkin...

Vierailija
13/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:24"]ap, mitä vikaa siinä miehessäsi on? Mitä pitäisi olla toisin?
[/quote]

Luonnevika ja mt-ongelmat, jotka valkenivat vasta lasten jälkeen. Ja kun on oikein diagnoosikin, en coi vaatia mieheltä mitään, tai olen ymmärtämätön ja itsekäs paska. Ap

Vierailija
14/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:18"]Minä. Mutta raha, raha, raha on se, mikä estää..
[/quote]

Oot tainnut elää sitten miehesi rahoilla jos et omillasi pärjäisi.

Vierailija
15/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:26"]

Johtopäätös: Monet naiset menevät naimisiin ja pysyvät siinä rahan takia. Kylmää touhua.

[/quote]

Luultavasti teit väärän johtopäätöksen. Naimisiin menään rakkaudesta, mutta vuosien kuluessa alkaa olla yhteistä oamisuutta, velkaa ja lapsia. Jos rakkaus kuihtuu, siitä tilanteesta on vaikea yhtäkkiä eri suuntiin. On mietittävä miten jakaa ne yhteiset rahat, velat ja lapset sekä kaikki muukin yhdessä koettu.  Sama koskee myös miehiä. Inhimillistä ja tosiasia, realiteetteja. Ei kylmää.

Vierailija
16/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin ystäväni on sinnitellyt monta vuotta mt-ongelmaisen miehen kanssa ja lopulta ei ole ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin ero. Eli älä uhraa itseäsi, et kestä tilannetta kovin pitkään kuitenkaan. Lapsillekin paljon parempi erota. Toki se erokin on pitkä prosessi, joka kestää aikansa ja tiedät itse koska on sen aika.

Vierailija
17/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:24"]ap, mitä vikaa siinä miehessäsi on? Mitä pitäisi olla toisin? [/quote] Luonnevika ja mt-ongelmat, jotka valkenivat vasta lasten jälkeen. Ja kun on oikein diagnoosikin, en coi vaatia mieheltä mitään, tai olen ymmärtämätön ja itsekäs paska. Ap

[/quote]

Jos et kestä elää miehesi psykiatrisen sairauden rinnalla, hae myös itsellesi tukea henkiseen jaksamiseen. Toisianne ette voi terapoida tuossa tilanteessa.

Vierailija
18/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut tappavansa itsensä jos jätän hänet. Lapset on se toinen syy.

Vierailija
19/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:36"]Mies on sanonut tappavansa itsensä jos jätän hänet. Lapset on se toinen syy.
[/quote] joo tuo on täälläkin muuten sanottu. Ap

Vierailija
20/31 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhalla uhkaaminen on välkivaltaa, sinun pitäisi jättää miehesi heti. Kokemusta on, vaimoni uhkasi samoin enkä heti pystynyt jättämään vaikka olisi pitänyt.