Olenko ainoa joka kalsarikänneilee juuri nyt?
Miesystävä jätti tässä joulun alla, pari päivää meni surkutellessa mutta nyt päätin vetää kännit yksin kämpillä. Olenko yksin? Tekisi mieli jutustella kaikkea mutta kaverit nukkuu :(
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:13"]
En mutta haluaisin kyllä. Ehkä sitten uutenavuotena kun muksut menevät yökylään.
[/quote]
Vietätkö uudenvuoden yksin? Itsellä pitäisi mennä tuttavien/kavereiden luoksi istumaan iltaa mutta mielummin ryyppäisin vieläkin täällä kotona ilman muuta seuraa. Saan osakseni varmaan vain sääliä eikä kiinnostaisi selitellä että joo, ei tässä mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:29"]
En mutta haluaisin kyllä. Ehkä sitten uutenavuotena kun muksut menevät yökylään.
[/quote]
Vietätkö uudenvuoden yksin? Itsellä pitäisi mennä tuttavien/kavereiden luoksi istumaan iltaa mutta mielummin ryyppäisin vieläkin täällä kotona ilman muuta seuraa. Saan osakseni varmaan vain sääliä eikä kiinnostaisi selitellä että joo, ei tässä mitään.
[/quote]
Luultavasti istutaan kotona miehen kanssa. Mies luultavasti pelailee ja minä vedän niitä kalsarikännejä. Kummallakin tietysti kuulokkeet korvilla ettei vahingossakaan tule kommunikoiduksi toisen kanssa. Mulla nyt tietysti on vähän eri käsitys lapsivapaasta (harvinaista herkkua) mutta jos vanhat kaavat pitää paikkansa niin noin mennään. Turha haaveillakaan muusta.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:29"]
[/quote]
[/quote]
Luultavasti istutaan kotona miehen kanssa. Mies luultavasti pelailee ja minä vedän niitä kalsarikännejä. Kummallakin tietysti kuulokkeet korvilla ettei vahingossakaan tule kommunikoiduksi toisen kanssa. Mulla nyt tietysti on vähän eri käsitys lapsivapaasta (harvinaista herkkua) mutta jos vanhat kaavat pitää paikkansa niin noin mennään. Turha haaveillakaan muusta.
[/quote]
Kuulostaa ikävältä. Yksin oleminen näin ihan rehellisesti yksin tuntuu paskalta mutta tiedän että "yksinäisyys" kahdestaan tuntuu vielä tuplasti ikävämmältä. Päättelin että lapset ovat nuoria ja olette yhdessä ilmeisesti vain heidän vuoksi vai miksette nauti toistenne seurasta?
Hei mun kohtalonkaima, mutkin jätettiin joulun alla. Yksin en kummiskaan tohkene juoda, ettei ala vaa pahemmin angstailee. Pitää pitää ajatukset muualla ja ei miettiä menneitä. Niin oon ite toiminut, et pystyn edes jotenki elää..