Nainen: miksi kärsit kuukautisista kuukausittain?
Eikö olisi järkevämpää, vaikka viettää niitä pari kertaa vuodessa oikein kunnolla, kuin vähän joka kuukausi?
Kommentit (14)
Enpä varmasti kärsisikään jos olisi olemassa itselleni turvallinen keino siihen. Kun ei ole niin ei ole...
Samaa voisi kysyä työllistetyiltä. Pitääkö siellä oikeasti käydä niin usein ja niin lyhyissä osissa?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:40"]
En mä niistä mitenkään kärsi.
[/quote]
Ei niistä kukaan kärsikään. Niihin on vain helppo vedota, jos haluaa sääliä/oikeutusta älyttömyyksille tms. T: Ohismies
Avasin tämän ketjun innostuneena, ja mikä pettymys tämä olikaan. Odotin jotain kunnon propangandaa, lääketehtaan markkinointia ja kitkerää tappelua hormonaalisesta ehkäisystä, mutta ap ei avaa aloitustaan mitenkään. Harmi.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:42"]
[/quote]
Ei niistä kukaan kärsikään. Niihin on vain helppo vedota, jos haluaa sääliä/oikeutusta älyttömyyksille tms. T: Ohismies
[/quote]
Ohismies on katkera lassukka. Voi raukkaa. :'(
Minä ainakin vietän kuukautiseni aina, kun olen sairas, krapulassa tai vaikkapa kolmen viikon matkalla erossa poikaystävästäni. Aina, kun tiedän, etten voi esim. uida tai harrastaa seksiä. Siis miten ihmeessä sitä muuten kuukautisia edes vietetään??
Koska en voi enää siirtää pillereillä menkkoja. Olen sitten kipeä kerran kuukaudessa. Ennen kärsin menkkani vain joka toinen kuukausi, mutta kesällä vuosin verta yli kuukauden, joten lääkäri kielsi siirtämästä enää.
En voi syödä pillereitä migreenin vuoksi. En tiedä onko olemassa muita vaihtoehtoja. Kivut on sitä luokkaa että tekisi mieli tappaa itseni kerran kuussa :(
Kuukautiset ovat kuukausittaiset. Vuotiset olisivat vuosittaiset.
Täh, mitä kärsimistä niissä on. Samaa verta sieltä vähän tirahtaa kuin jauhelihasta ennen paistamista.
Mitkähän minulla sitten on, kun kiertoni on epänormaalin pitkä. Nelkyt-kuuskytpäiväiset? Jokatoinenkuukausittaiset?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:42"]
[/quote]
[/quote]
Ohismies on katkera lassukka. Voi raukkaa. :'(
[/quote]
Mikä on lassukka? T: Ohismies
Koska ei ole vaihtoehtoa.