Käsi sydämellä: Pettäisitkö kumppaniasi, jos hän ei saisi ikinä tietää?
Miten on asian laita? Kyllä, vai et? Saivartelua, jeesustelua, syyllisyyttä, katumusta ja selittelyjä on nähty ja kuultu puoleen, ja toiseen. Yläpeukku, jos pettäisit. Alapeukku, jos et pettäisi. Kumppanisi ei tulisi siis ikinä asiasta mitenkään tietämään.
Kommentit (65)
Käsi sydämellä: pettäisin. T: Mies
Kyllä, ehdottomasti. Keneltä se on pois jos vähän kokeilee ; ) mitä silmät ei näe, ei sydän sure ; )
Avoin suhde. Seksiä toisen kanssa ja kotona kerrotaan millaista oli. :)
Ei se kiinnijäämisestä ole kiinni, vaan siitä etten saa koskaan siihen edes mahdollisuutta.
t mies, kuten arvata saattaa
En ikinä. Ei se ole rakkautta ja suoraselkäisyyttä, että ollaan uskollisia vain jos toinen ei saa tietää.
En pettäisi. Ei kiinnosta.
Siis seksi ei kiinnosta yhtään, edes oman puolison kanssa. Valitettavasti sitä joutuu välillä harrastamaan.
Pettäisin, ja petän kunhan saan tilaisuuden. T: Ei niin haluttu mies
En, en halua ketään muuta miestä, tulevaisuutta en tietenkään pysty ennustamaan.
Huorissa olen käynyt, mutta en laske pettämiseksi. T: Mies
En missään tapauksessa. Molemmilla vientiä kyllä riittäisi.
Kerran olen pettänyt, enkä tekisi sitä koskaan enää uudelleen.
En, vaikkei saisikaan tietää niin omatunto jäisi ikävästi kolkuttamaan.
En mä pystyis. Tulis ihan barmasti jälkee päi huono omatunto ym ja en vois ees olla kertomatta joten en ees haluis pettää. Ja tietenki mä rakastan mun miestä enkä kyl haluis toimii sen seläntakana sillä tavalla minkä tietäsin sen satuttavan.
En ikinä. En voi edes kuvitella harrastavani seksiä ilman (molemminpuoleista) rakkautta.
En kenen tahansa kanssa, mutta muutamia tutuntuttuja on joiden kanssa menisin sänkyyn, jos saisin tilaisuuden. Ehkä puoli tusinaa ihmistä. Joista 1-2 on sellaisia, joihin saattaisi olla mahdollisuudet jos pelaisin korttini oikein ja tähdet olisivat oikeassa asennossa.
En helvetissä. Kunnioitan miestäni. Kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan. Eikä ole mitään "jeesustelua", vaan kylmä fakta. Minulla ainakin moraali sen verran kova, että en todellakaan halua tehdä petosta, en kenellekkään mutta en varsinkaan elämäni tärkeimmälle ihmiselle, minun kumppanilleni. Me pelaamme samassa tiimissä.
Petin jo, yhden illan viaton juttu, josta en tule koskaan miehelleni puhumaan.