Komein miesnäyttelijä?
Kertokaas kuka miesnäyttelijöistä eniten miellyttää silmäänne!
Itse täytyy kyllä sanoa Orlando Bloom.
Kommentit (132)
Jonathan rhys myers (en tiedä onko oikein kirjotettu) aikas nams.;)
Viggo Mortensen, Heath Ledger ja Ewan McGregor :) Bloomin lisäksi ;)
Olen ihan koukussa Supernatural-sarjaan Jensen Acklesin takia. Mutta ihan erityisesti sydämmeni tykyttää Tom Hiddlestonille. Ihanat kiharat, seksikäs aksentti ja puhuu latinaa. :)
Ääni Hugo Weavingille. Miten unohdinkaan omasta listastani!
Christopher Lee ja Ian McKellen, vaikka ne liian vanhoja mulle onkin <3
Leonardo Dicaprio, hänkin paranee vanhetessaan.
Mel Gibson, Daniel Day Lewis ja Robert Redford nuorempina.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:51"]
Colin Firth nuorena, Dylan O'Brien ja HARRY LLOYD. Täydellinen!
[/quote]
OHHOH, HARRY LLOYD -FANI BONGATTU! Tervehdys, toveri :D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:35"]Ryan Gosling
[/quote]
Tämä, ehdottomasti! Ihme, että ei aiemmin mainittu... Se karisma <3
Pakko sanoa, että Gaspard Ulliel on kyllä kasvonpiirteiltään komein koskaan näkemäni mieshenkilö.
Hugo Weaving (Elrondina, ei välttämättä muuten), Lee Pace myös hyvä, Benedict Cumberbatch ja tietenkin Jeremy Irons (joka oli suorastaan tyttömäisen nätti nuorena, mutta vanhempana tosi hot).
Mä sanon, että Kai Lehtinen. Se on miehekkään näköinen ja mun mieheni on jotenkin saman näköinen. Varsinkin niissä kuvissa, joissa sillä ei ole paljon partaa. Mua on taas sanottu Vanessa Kurrin näköiseksi, mutta Vanessa on kyllä paljon kauniimpi, kuin mä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:04"]
Ihme, ettei kukaan ole maininnut sitä jäänsinisilmäistä kulmakarvamiestä :) Robert Downey Jr:nkin odotin mainittavan aikaisemmin. Javier Bardem myös.
[/quote]
Kukas toi kulmakarvamies on? Downey Jr ja Bardem (sekä kaksoisolentonsa Jeffrey Dean Morgan) ovat kyllä myös komeita.
[/quote]
Ian Somerhalder kenties?http://lifeofaladybug.typepad.com/.a/6a00d8341c606d53ef01156fcf2db9970b-800wi