Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppuraskaus ja kuukautiskipuja

Vierailija
29.12.2014 |

Voisiko tarkoittaa että synnytys lähestyy? Sellaista jomottelua, ei liity vatsan kovettelu - harjoitussupistuksiin eikä kipeämpiin oikeampiin supistuksiin. Olen malttamaton :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kahden edellisen raskauden aikana mojottavat menkkakivut olivat neuvolan mukaan supistuksia.

Vierailija
2/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukisa ne ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarkoittaa tai voi olla tarkoittamatta. Itsellä tuli vikan kuukauden aikana silloin tällöin kuukautiskipumaisia supistuksia, mutta 40+3 päivällä niitä tuli useammin, joskaan ei säännöllisesti eikä kipeinä. 40+3 illalla myöhään alkoi kunnolla tapahtua ja aikaisin aamulla 40+4 oli lapsi sylissä.

Vierailija
4/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksia ovat joo :) Ei se välttämättä tietenkään tarkota, että mitään just nyt tai edes ihan lähipäivinä tapahtuu, mutta edistystä kuitenkin :)

Vierailija
5/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin usko että on supistuksia kun ovat enempi jatkuvaa. Normaalisti mulla on siis niitä vatsan kovettumisia useinkin. Lisäksi olen öisin herännyt kipeisoin koko vatsan supistuksiin. Voiko näitä olla useita erilaisia? Niiden lisäksi on sisä reisien vihlontaa jota jotkut väittävät supistuksiksi, itse sanoisin ehkä hermokivuiksi? Tosi hämmentävää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi