Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton teini

Vierailija
29.12.2014 |

Meidän perheen 15-vuotias tyttö on niin isin pikkuenkeli kuin olla ja voi

Tai isi ainakin elää siinä uskossa että hänen prinsessa on täydellinen eikä hälle voi sanoa ei

Annoimme joululahjarahaa 500 mutta ilmoitti että sitten ei halua mitään kun sillä ei kuulema saa yhtään mitään 

lahjat jäi ostamatta ja nyt isi miettii miten hyvittää asian, ja tilasi lapselle Michael Korsin monen sadan kellon ja kuulema vielä pitää kysyä lapselta mitä muuta hän haluaa jälkeislahjaksi kun nyt joulu meni sillä tavalla pilalle

Tytöllä on myös isin ostama iphone 6, koska pakkohan se oli ostaa kun edellinen malli on ainakin jo vuoden vanha ja laturikin meni rikki

Muutama päivä sitten hän alkoi itkeä kun hänellä on kuulema liian pieni telkkari ja sanottiin että nyt ei kyllä osteta uutta ja että monella on ihan olohuoneessakin pienempi telkkari kun hänellä omassa huoneessaan 

Siitä se sitten riemu ratkesikin ja nyt mies ja tytär suunnittelee millon mennään ostamaan uusi isompi hienompi ja parempi telkkari vaikka edellinen toimii aivan loistavasti 

En jaksa puuttua enää tilanteeseen sillä olen jo niin kyllästynyt siihen että olen aina se inhottava äiti

Tympii  vain katsoa kuinka mies hemmottelee lasta vaikka tyttö käyttäytyy kuinka huonosti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAHAHAHAHA :D ei oo nii paha ku meillä! Mun kakara sai iphone 6 plussan ja kaikki mitä halus eli n. 2500 euron edestä!

Vierailija
2/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]

AHAHAHAHAHA :D ei oo nii paha ku meillä! Mun kakara sai iphone 6 plussan ja kaikki mitä halus eli n. 2500 euron edestä!

[/quote]

Hah :D On ne lapset kyllä vaan niin ihania....<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]

[/quote]

Hah :D On ne lapset kyllä vaan niin ihania....<3

[/quote]

niin on...<3 mut on noi miehetki aika sulosii... Hahah :D

Vierailija
4/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi alotusviesti totta? Oon järkyttynyt

Vierailija
5/5 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt stoppi tuolle touhulle ja äkkiä. Vastenmielisiä nämä nykyajan hemmotellut lapsoset, olisi näillä kullannuppusilla jotain opeteltavaa kärsivällisyydestä ja kiitollisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä