Joku av -mamma kaatoi limsat tahallaan lattialle :D
Istuttiin kaverin kanssa Anttilan kahviossa ja juteltiin, kunnes kuulin takaa jotain ihme lorinaa. Katsoin taakseni, ja huomasin jonkun 40-50 -vuotiaan ämmänkäppyrän istuvan paikallaan, syövän jotain suklaasysteemileivosta, ja kaatavan limsansa tarkoituksella suoraa lattialle naama ihan peruslukemilla. Vieressä olevat pari (alle kouluikäistä) poikaakin lopettavat tuolien narisuttamisen ja ihmettelevät.
Sen jälkeen tämä nainen jatkaa leivoksensa mutustamista vielä parisen minuuttia ja lähtee pois. Kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
.
En huomannut, että tätä kyseistä ihmistä olisi kukaan palvellut töykeästi tai mitään.
Hei suunnilleen 3 -vuotiaat _saattavat_ osoittaa mieltään tuolla tavalla, jos eivät pidä ruoastaan tai juomastaan.
Tuollaiset ihmiset sitten tälläkin palstalla kehuvat kilpaa itseään paremmiksi ja osoittavat mieltään nokka pystyssä, kun "kyllähän minä saan näin käyttäytyä". Et saa.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:02"]Muistisairas tai mielenterveysongelmainen ihminen?
[/quote]
Voi olla kyllä.. Ei sitä ikinä tiedä toisten ongelmista. Eikö tuollaisia sitten lääkkeet auta.. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:08"]missä anttilassa tämä tapahtui?
[/quote]
Seinäjoella :) -ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:08"]missä anttilassa tämä tapahtui? [/quote] Seinäjoella :) -ap
[/quote]
arvasin jotenkin. harmi etten ollut paikalla tuolloin.
Temperamenttinen mamma alapeukutettu ihan täysin, kyllä on harmaata ja lammasmaista porukkaa täällä. Toinen sähäkkä tapaus ilmoittautuu tässä! Ok, juomia en ole kaatanut lattialle mutta muita "höpsöjä" juttuja olen sähäkkyyspuuskassa tehnyt. Ei meitä nämö hiirulaismuijat ymmärrä!!!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:12"]
Temperamenttinen mamma alapeukutettu ihan täysin, kyllä on harmaata ja lammasmaista porukkaa täällä. Toinen sähäkkä tapaus ilmoittautuu tässä! Ok, juomia en ole kaatanut lattialle mutta muita "höpsöjä" juttuja olen sähäkkyyspuuskassa tehnyt. Ei meitä nämö hiirulaismuijat ymmärrä!!!
[/quote]
Mä plen myös temperamenttinen, mutta osaan silti käyttäytyä ja omaan sivistyneet tavat. Ei ole meidän ongelma tai vika, jos äitisi ei ole opettanut sinulle itsehillintää vaan antaa käyttäytyä täysin junttimaisesti. :))
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:08"]missä anttilassa tämä tapahtui? [/quote] Seinäjoella :) -ap
[/quote]
arvasin jotenkin. harmi etten ollut paikalla tuolloin.
[/quote]
Haha :D no joo, arvatenkin täällä. Täältä ei mielisairaita puutu! Varmaan minäkin oon sitten yksi niistä kun täällä asustelen -ap
Kuopion Hesessä pitää joka kerta heittää makkaraperunat lattialle.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:22"]Kuopion Hesessä pitää joka kerta heittää makkaraperunat lattialle.
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:22"]Kuopion Hesessä pitää joka kerta heittää makkaraperunat lattialle.
[/quote]
Olet törkeä..
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:12"]
[/quote]
Ehei, temperamentti ja luolamiehen tavat ovat täysin eri asioita. Tantrumit kuuluvat pikkulapsille ja raivokohtauksella saa itselleen vain entistä enemmän hallaa kuin hyötyä. Et ole sähäkkä, vaan vaarallinen, arvaamaton, avohoidon ja edunvalvojan tai hihnan tarpeessa. Elukka. Enkä tarkoita näitä minään eksoottisina kehuina.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:12"]
[/quote]
Ehei, temperamentti ja luolamiehen tavat ovat täysin eri asioita. Tantrumit kuuluvat pikkulapsille ja raivokohtauksella saa itselleen vain entistä enemmän hallaa kuin hyötyä. Et ole sähäkkä, vaan vaarallinen, arvaamaton, avohoidon ja edunvalvojan tai hihnan tarpeessa. Elukka. Enkä tarkoita näitä minään eksoottisina kehuina.
[/quote]
Aamen. -ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 05:27"]Jokuneurologinen häiriö. Ei varmaan huomannut kaatavansa.
[/quote]
Ei huomannut.. Just :D
No on sekopää. Mutta mistä tiedät että on av-mamma?
Muistisairas tai mielenterveysongelmainen ihminen?