Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi perhe alulle, kun avioero vireillä?

Vierailija
29.12.2014 |

Onko mielestänne ok tai asiallista lähes välittömästi eron jälkeen, avioeron harkinta-aikana, julkaista kuvia uudesta puolisosta ja puhua uudesta puolisosta ja lapsesta (sen hetkisestä avioliitosta oleva lapsi) perheenä? Taikka laittaa yhteistä lasta exän kanssa isovanhemmille jouluaattoa viettämään ja itse lähteä uuden puolison perheen luo jouluateriaa syömään?

Heräsi tässä ihmetys kun luin äskettäin eronneen bloggaajan joulukertomusta. Onko avioliitto ehtoineen tosiaan pelkkä "typerä paperi" (ko. bloggaajan sanoin) jota ei tarvitse enää kunnioittaa?

Olen kai ihan mummo kun en tätä nykymenoa ymmärrä. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo muuten ok, mutta sille eron toiselle osapuolella tuo voi olla vähän liikaa, mutta eipä se sille tietty enää kuulu. Surullista, että uutta perhettä pykätään heti, mutta osa meistä ei osaa elää itsekseen...

Se, että lapsi on isänsä kanssa mummolassa jouluna on loistava juttu!

Vierailija
2/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.... Turhan kiire alkaa perheileen kun entisestä ei oo vielä hajut haihtuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni ok, ja suositeltavaa!

Vierailija
4/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen omalla tavallaan mummo-

itse tapsin uuden tulevan mieheni samalla viikolla, kun karkasin exältä turvakotin- eli latoin eron vireille- elämää ei voi ohjailla

ps perhekuvat uudesta perheestäni( uusi mies ja hänen lapset ja minun lapset) julkaisena vasta kun entinen ero on virallinen ja uuden kanssa kihloissa tai naimissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi