Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käy papa-testissä?

Vierailija
29.12.2014 |

Onko vielä sellaisia naisia, jotka eivät ole käyneet papa-kokeessa? Isoäitimme tuskin kävivät testissä aikoinaan, mutta ei kai nykyaikana kukaan nainen jätä väliin ?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on. Itse käyn joka toinen vuosi, joka on lääkärin suosistus.

Vierailija
2/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun isoäiti on käynyt papassa aikanaan, kuten äitinikin ( eläkeläinen ), mä olen käynyt kahdesti.

n43v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt.

Vierailija
4/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:27"]

[/quote]

Onkos sulla joku tietty syy, että käyt niin usein? Nykyisten suostusten mukaan 3-5 vuoden väli riittää, jos ei ole riskitekijöitä? Gyneko se on sut aivopessyt ;)?

Vierailija
5/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, koska en ole huorannut itseäni ympäri kaupunkia.

Vierailija
6/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitä lääkärissä käymistä todella paljon. Varsinkin kaikki alapääronkluut on inhottavia jo ihan ajatuksena, eka gynereissun jälkeen (ei otettu papaa) en pystynyt kävelemään kunnolla. Olen käynyt vain pakolliset, mitä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen piti.

Vierailija
7/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käynyt yli 10 vuoteen. 2 kutsua joukkopapaankin (30v ja 35v) on tullut tässä välissä mut en oo saanut mentyä.
Inhoan lääkärissä käymistä ja meen aina vasta kun on ihan pakko.
Jos tulee syöpä niin sit tulee ja kuolen siihen (tuskin haluaisin hoitoja).

Vierailija
8/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo joukkoseulonnat kannattaisi hyödyntää. Hoitaja sen näytteen ottaa ja verorahoilla se kustannetaan joka viides vuosi.

Vierailija
9/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joukkoseulonnassa. Seuraava on vuoden päästä.

Vierailija
10/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut. Eikös ekaa kertaa suositella vasta vuosi seksielämän aloituksen jälkeen?

Vierailija
11/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, enkä missään muissakaan terveystarkastuksissa. Aion elää sen aikaa kun luonnostani elän ja kuolla ilman hoitoja sitten kun joku sairaus tulee ja vie.

Vierailija
12/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisin kun olen neitsyt?

Vierailija
13/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerra, seitsemän vuotta sitten. Pitäisi taas mennä, mutta inhoan alapäätutkimuksia sydämeni pohjasta. Onneksi en kuulu kohdunkaulasyövän riskiryhmään.

Vierailija
14/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni syöpää voi tulla, vaikka olisikin neitsyt. Olenko väärässä? Papanäytteestä etsitään solumuutoksia. Saatte olla kyllä harvinaisen typeriä jos ette käy tutkituttamassa itseänne, ja vielä ilmaiseksi. Koko toimenpide kestää minuutin jos sitäkään. Ainakin minulla.

Vierailija
15/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut enkä uskaltanut käydä. Ei oikeastaan väliä vaikka joku syöpä veisi, niin kurjaa on tämä elämä ollut. En muutenkaan tykkää haaroja levitellä kenenkään edessä, miestä ei ole ikinä ollut.

-n28

Vierailija
16/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:37"]

En käy, enkä missään muissakaan terveystarkastuksissa. Aion elää sen aikaa kun luonnostani elän ja kuolla ilman hoitoja sitten kun joku sairaus tulee ja vie.

[/quote]

Mulla sama elämänfilosofia. Näillä mennään. :)

Vierailija
17/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen näitä kiihkoilijoita, joiden mukaan täytyy käydä varmistelemassa varmistamista joka vuosi tai joka toinen vuosi. Esimerkiksi yli kolmekymppisille riittää viiden vuoden välein seulonnat, ELLEI ole välivuotoja ym.. riskitekijöitä. Gynekologit rikastuu, kun eukot ravaa joka vuosi siellä.

Vierailija
18/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata venyttää välejä pitkäksi vaikkei riskiryhmään kuuluisikaan. Mulla muuttui luokka ykkösestä neloseen eli vahvaan syövän epäilyyn kolmessa vuodessa. Onneksi ei ollut syövän ehtinyt kuitenkaan.  Aina ennen ollut ykköstä ja naimisissa olen ollut yli 15 vuotta. 

Vierailija
19/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:27"]

[/quote]

Onkos sulla joku tietty syy, että käyt niin usein? Nykyisten suostusten mukaan 3-5 vuoden väli riittää, jos ei ole riskitekijöitä? Gyneko se on sut aivopessyt ;)?

Ei ole mitään erityistä syytä käydä parin vuoden välein. Koskaan ei ole mitään ollut, mutta muutamakin gyne on sanonut, että parin vuoden välein kannattaa ottaa papa. Ja itse otatan sen mielummin liian useasti, kuin liian harvoin. Eihän siitä mitään haittaakaan ole ja taloudellinen satsaus tosi pieni, jos sillä saataisiin kohdunkaulansyöpä ajoissa kiinni. Viidessä vuodessa syöpä voi levitä jo hurjan pitkälle. 

Vierailija
20/40 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:44"]

Mielestäni syöpää voi tulla, vaikka olisikin neitsyt. Olenko väärässä? Papanäytteestä etsitään solumuutoksia. Saatte olla kyllä harvinaisen typeriä jos ette käy tutkituttamassa itseänne, ja vielä ilmaiseksi. Koko toimenpide kestää minuutin jos sitäkään. Ainakin minulla.

[/quote]

Osa naisista on niin pihtailevia, että ei viitsi näyttää majavaansa edes lääkärille. Pihtailu voi siis pahimmillaan johtaa yksilön kuolemaan. Älkää siis pihtailko, naiset.

M49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän