Montako isovanhempaa sinulla on elossa?
Ja mihin ikään ovat ehtineet?
Mulla ei oo enää yhtään elossa. Viimeinen elossa oleva oli äidin äiti joka kuoli puolisen vuotta sitten 86 vuoden iässä.
Kommentit (46)
Kaikki ovat elossa ja voivat hyvin. Olen 17-vuotias.
Vaari elossa,täyttää parin kuukauden päästä 90 vuotta.
Ensimmäinen kuoli joskus 50-luvulla, kaksi 70-luvulla ja viimeinen sinnitteli 80-luvun lopulle. Tuo viimeisenä kuollut kuoli 86-vuotiaana, jos oikein muistan. Omat vanhemmat kuolivat 86- ja 76-vuotiaina vuosina 2001 ja 2010.
Molemmat mummot vielä elossa ja ikää heillä molemmilla 84v. Papoista toinen kuoli 70v. ja toinen 50v. ja itsellä ikää on 40v.
Kolme elossa, vanhin 85, nuorin 75
Ei yhtään. Ovat kuolleet 55-86 vuotiaina.
Ei yhtään. Isän isä kuoli kuuskymppisenä, isän äiti siinä kasikymppisenä. Äidin isä kuoli pikkuisen alle kasikymppisenä ja äidin äiti pikkuisen päälle kasikymppisenä. Isä kuoli alle viiskymppisenä. Äiti on vielä alle seitsemänkymppisenä hengissä.
0, osa eli n.80-85v. ikään ja osan kuolinikää en tiedä.
Mummot on elossa, 70 ja 74 vuotiaat. Toisen ukin olen nähnyt vauvana, toinen kuoli muutama vuosi sitten juuri kun jäi eläkkeelle.
Ei yhtään. Eikä vanhemmatkaan ole.
Ei yhtään. Äidin isä kuoli jo, kun äitini oli teini. Isän vanhemmat kuolivat, kun olin lapsi, 70-80-vuotiaina, en muista tarkkaan. Äidinäiti kuoli kun olin nuori aikuinen, hän taisi ehtiä 77 vuoden ikään.
0
viimeinen mummo kuoli 17 vuotta sitten 93-vuotiaana.
Yksi mummo on elossa. Ikää löytyy 81- vuotta.
Nolla. Vain yksi eli yli 65-vuotiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:47"]
Ei yhtään. Eikä vanhemmatkaan ole.
[/quote]
mulla/meillä sama tilanne :( aika surullista. Lapsilla ei yhtään isovanhempaa :´(
0 t. 16v