Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hah mikä sekopäämuija fb:ssa

Vierailija
29.12.2014 |

Todella räväkkä tapaus, mutta niin huvittava. Sydäntään lähellä ovat eläimet, mutta lapset ovat kakaroita, kersoja jne (itsellään ei ole lapsia). Nyt kun joulu oli, niin postasi kuvan jostain kiinalaiselta tehtaalta jossa tehdään joulukoristeita, ja kirjoitti kuvatekstiksi jotain "ostakaa ostakaa ja vielä enemmän ostakaa" ja paasasi jopa siskolleen, jonka lapset olivat saaneet pari pakettia jouluna, että se oli liikaa. Joku jos erehtyi toivottamaan hyvää joulua, kauhea rääkyminen ettei vietä joulua. Kun käskettiin rauhoittumaan, sanoi että miksi te saatte jankata täällä niitä pedofiilijuttuja ja hän ei saa puhua jostain, joka häntä koskettaa.

Akka kuitenkin itse täys turhake, kotinsa täynnä niitä "Calm down"-tauluja ja ties mitä sisustushärpäkettä, mutta se että ihmiset ostavat jouluna lahjoja lapsilleen oli hänelle maailmanloppu. Hänen kissansa ovat hänelle kaikki kaikessa, se on varmaan ok että hän niille raahaa vaikka kuun taivaalta. Jeez ku ärsyttää. Ei tässä mun paasauksessa ole pointtia, tuli vaan sellainen olo, että olen varma että hän on yks niistä veloista jotka täällä jankkaavat kaikkea mahdollista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla