Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko oikeasti jotain naisia jotka iskevät miehiä? :D

Vierailija
24.10.2021 |

Mikä tämä juttu on, että nykyään naisten tulisi lähestyä miehiä? Tässähän puututaan vahvasti meidän biologiassa olevaan asiaan, jossa mies on saalistaja?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietysti. On olemassa myös naisia, jotka hakevat itse työpaikkoja eivätkä odota, että heille tullaan kadulla tarjoamaan töitä.

Moi. Ostin perjantaina sinisen pölynimurin. Ajattelin mainita, kun ei näytä olevan väliä, liittyykö teksti mitenkään aloitukseen.

Vierailija
42/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret naiset ainakin vanhempia ukkoja iskee rahan toivossa. Omakin ukko kun menee baariin niin ämmät tulee iskemään ja usein pettänytkin kun tarpeeksi kaunis ja nuori nainen tarjonnut itteään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua tullaan iskemään useita kertoja viikossa. Ja ei, en ole rikas miesmalli vaan perheellinen keksi-ikäinen mies.

Kuulemma ihan lounasravintoloissakin naiset tulee iskemään. Siis ketä ei naiset iske? Ainakin teilu nelikymppisiä iskeee niin nuoret kuin vanhemmatkin. Ja käyvät kuumana.

Vierailija
44/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on saalistaja? Kun haet kumppania, onko mielessäsi Samar fiilikset kuin saalistuksessa? Oikeasti? Vähän paistilihaa tuosta menemään

Hyvät kinkut ja muhkeat munkit

Vierailija
45/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tuota harrastanut mutta en voi suositella. Sillä tavalla saa epämääräisiä suhteentapaisia, joissa ei oikein tiedä, missä mennään ja miltä siitä miehestä nyt kulloinkin tuntuu. Kaikki tunnelmat ja mielipiteet joutuu kiskomaan korkkiruuvilla (kuvainnollisesti). Toivovat ehkä, että joku rohkea nainen tulisi ja veisi mutteivät osaa seurata. Voi toki olla, että jotkut naiset sitten ovat vain taitavia suhteen ohjastajia, ja heille homma toimii noin päin.

Pisin suhde ollut aloitteellisen miehen kanssa, joka olisi kyllä saanut muitakin.

Vierailija
46/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia isketään muka koko ajan, kuten täällä usein väitetään? Minua ei ainakaan.

Vierailija
47/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on useasti tultu ja ihan tavallisen näkönen miekkonen

Vierailija
48/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna en muuten miehiä kohdannutkaan ,kuin niin että itse menin iskemään.

Vierailija
49/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Beatriz Grimaldi. Hän metsästää suomalaisia ​​miehiä FB:ssä ja IG:ssä ja sitten tekee heidät jättämään perheensä. Hän on menestynyt Tampereella arkkitehdin kanssa. Ei, hän ei ole nuori. Hän on kokenut kullankaivaja, joka ei pysähdy mihinkään tuhotakseen ihmishenkiä.

Ja olihan tämä arkkitehti se naisille valehteleva narsisti Tampereelta, josta on jo viikkokausia palstalle spämmätty?

Eikö ole hyvä, että äijä on löytänyt vertaisensa niin kunnon naiset on nyt turvassa?

Hän pitää yllä pitkää listaa suomalaisista naisista. hän valehtelee heille kaikille.

Sen kun, ei ole laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän