Siis onko oikeasti jotain naisia jotka iskevät miehiä? :D
Mikä tämä juttu on, että nykyään naisten tulisi lähestyä miehiä? Tässähän puututaan vahvasti meidän biologiassa olevaan asiaan, jossa mies on saalistaja?
Kommentit (49)
Onhan meitä. Nykyisen mieheni "iskin" sattumalta. Oli tarkoitus mennä testaamaan oliko ensivaikutelma oikea ja onneksi osoittautui vääräksi ja löysin ihanimman rakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lasketa minusta iskemiseksi. Kerran baarissa istuin porukan kanssa pöydässä ja 2 naista teki kolme kierrosta baarin ympäri ja tuijottivat minua joka kerran ohi mennessään. Ohi käveltyäänkin toinen vilkuili vielä yhdellä kävelykerralla. Ilmeisesti olisi pitänyt huomata mutta piruuttanikaan en lähtenyt tiskille perään :D
Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina mennyt tekemään aloitteen kaikille miehilleni ja viimeisen kanssa menin naimisiin. Suosittelen muillekin, siinä saa just ne miehet, joita haluaakin.
Sama. Tosin teen alotteita naisillekin. Ihan oikeasti, jos joku on viehättävä, se kannattaa sanoa.
Joskus olen saanut pakit. Usein pakit antanut palaa sitten myöhemmin asiaan, kun kuitenkin kiinnostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miten te palstaulit olette pätemässä "naisista" kun teillä ei ole mitään käsitystä edes normaalista sosiaalisesta elämästä.
Ah, klassikkokommentti tuli sieltä.
Vauva-palstan antia vuosien varrelta:
Argumentti: Naiset tienaavat vähemmän kuin miehet keskimäärin.
Vasta-argumentti: SÄ ET IKINÄ MITÄÄ REIKÄÄ SAANU!!!!1
Argumentti: Lapsien tekeminen on suurin ympäristöä kuormittava asia yksilön kohdalla.
Vasta-argumentti: VARMAA PERÄKAMMARISTA HUUTELET ETKÄ IKINÄ EMÄTINTÄ SAISIKAAN MUAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Argumentti: Ehkäisypillereiden syöminen on tyhmää ympäristön ja terveyden näkökulmasta.
Vasta-argumentti: MIKSI PAKOTAT SYÖMÄÄN NIITÄ??????????? ET VASMASTI OLE IKINÄ REIKÄÄ EDES SAANU MENE ULILAUDALLE SIITÄ ITKEMÄÄN!!!!!!!!!!
Hohoijaa taas, niin miehet kuin naisetkin iskevät kumppaneita itselleen sen mukaan kuka sattuu miellyttämään.
En tiedä iskemisestä, mutta ainakin ehdottavat varsin suoraan.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosielämässä tullut vastaan kuin pari yli-ikäistä puumaa jotka näin toimivat.
Tämä on juuri se, mitä tuossa viestissä #1 mainitsin eli omanikäistä tavismiestä nainen ei tulisi iskemään vaan hypergamioissaan valitsevat sitten ihan eri ikäluokasta olevan.
Kyllä ihmiset valitsevat ihan itsensä kanssa samanlaisen. Sinä voit tietysti itsellesi valehdella.
Väärin. Eniten vientiä on hyvännäköisillä miehillä ja naisilla. Sinä voit tietysti itsellesi valehdella.
ÖÖH... se mitä sanoin, on fakta :D Ei sinun kommentti nyt muuta sitä mitenkään.
Kysy Beatriz Grimaldi. Hän metsästää suomalaisia miehiä FB:ssä ja IG:ssä ja sitten tekee heidät jättämään perheensä. Hän on menestynyt Tampereella arkkitehdin kanssa. Ei, hän ei ole nuori. Hän on kokenut kullankaivaja, joka ei pysähdy mihinkään tuhotakseen ihmishenkiä.
Mulla on huonoja kokemuksia aloitteellisuudesta. Mies miellyttää silmää, vaikuttaa fiksulta ja kunnolliselta, teen aloitteen. Mies ei syty heti, vaan jää jahkailemaan. Näen vaivaa. Mies on perässävedettävä, itse asiassa tylsäkin. Kyllästyn. Sitten aletaan ottaa yhteyttä, ostelemaan lahjoja ja olemaan aloitteellisia, kun olen jo kyllästynyt siihen harmaaseen peltoaukeaan, joka miehen sielussa avautuu.
Mieluummin jään odottelemaan pelimiesten ja jänniksien kontaktin ottoa. Ei ole tylsää jahkailua.
Ap ei ole tainnut katsoa Avaraa luontoa?
Vierailija kirjoitti:
Kysy Beatriz Grimaldi. Hän metsästää suomalaisia miehiä FB:ssä ja IG:ssä ja sitten tekee heidät jättämään perheensä. Hän on menestynyt Tampereella arkkitehdin kanssa. Ei, hän ei ole nuori. Hän on kokenut kullankaivaja, joka ei pysähdy mihinkään tuhotakseen ihmishenkiä.
Ja olihan tämä arkkitehti se naisille valehteleva narsisti Tampereelta, josta on jo viikkokausia palstalle spämmätty?
Eikö ole hyvä, että äijä on löytänyt vertaisensa niin kunnon naiset on nyt turvassa?
Siellä niitä on po-r-nhub pullollaan jos sulla lompsa vaan kestää ..
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Oletko tyytyväinen?
Mua ei ainakaan ”saalista” kukaan jos en itse ole kiinnostunut. Jos kiinnostun jostain miehestä, teen sen kyllä selväksi hänelle, jotta hän tietää ”saalistaa” minut. En todellakaan jää sivusta seurailemaan että joku muu ehtii ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olihan tämä arkkitehti se naisille valehteleva narsisti Tampereelta, josta on jo viikkokausia palstalle spämmätty?
Eikö ole hyvä, että äijä on löytänyt vertaisensa niin kunnon naiset on nyt turvassa?
Hän pitää yllä pitkää listaa suomalaisista naisista. hän valehtelee heille kaikille.
Tietenkin on. Miksi ei olisi? Naiset on aina iskeny mut. Itse en ole koskaan ekana lähestynyt naisia.
Kyllä minua tullaan iskemään useita kertoja viikossa. Ja ei, en ole rikas miesmalli vaan perheellinen keksi-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua tullaan iskemään useita kertoja viikossa. Ja ei, en ole rikas miesmalli vaan perheellinen keksi-ikäinen mies.
Missä pyörit kaikki illat jos sinua tullaan iskemään "useita kertoja viikossa"? Perheellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Oletko tyytyväinen?
Yleensä en. Siveänä ihmisenä en ole kovinkaan helppo kaadettava. Tarvin aikaa vakuuttua naisen rehellisistä aikomuksista itseni suhteen.
mies53v
Väärin. Eniten vientiä on hyvännäköisillä miehillä ja naisilla. Sinä voit tietysti itsellesi valehdella.