Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko oikeasti jotain naisia jotka iskevät miehiä? :D

Vierailija
24.10.2021 |

Mikä tämä juttu on, että nykyään naisten tulisi lähestyä miehiä? Tässähän puututaan vahvasti meidän biologiassa olevaan asiaan, jossa mies on saalistaja?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti, mutta siinä on se kääntöpuoli, että naiset ottavat riskin torjutuksi tulemisesta vain ja ainoastaan jos palkintona on joku mallimieslääkärijuristipankiiri

Vierailija
2/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko iskemiseksi jos laittaa kaula-aukkoa esille ja mies tulee sitten juttelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosielämässä tullut vastaan kuin pari yli-ikäistä puumaa jotka näin toimivat.

Vierailija
4/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosielämässä tullut vastaan kuin pari yli-ikäistä puumaa jotka näin toimivat.

Tämä on juuri se, mitä tuossa viestissä #1 mainitsin eli omanikäistä tavismiestä nainen ei tulisi iskemään vaan hypergamioissaan valitsevat sitten ihan eri ikäluokasta olevan.

Vierailija
5/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse iskenyt kaikki elämäni tärkeimmät miessuhteet, esimerkiksi lasteni isän.

Terveisin Salme 70 v.

Vierailija
6/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saalistaja? Kun haet kumppania, onko mielessäsi Samar fiilikset kuin saalistuksessa? Oikeasti? Vähän paistilihaa tuosta menemään

Vierailija
7/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti. On olemassa myös naisia, jotka hakevat itse työpaikkoja eivätkä odota, että heille tullaan kadulla tarjoamaan töitä.

Vierailija
8/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti, mutta siinä on se kääntöpuoli, että naiset ottavat riskin torjutuksi tulemisesta vain ja ainoastaan jos palkintona on joku mallimieslääkärijuristipankiiri

Harvassa on naiset jotka iskee. Ihan omalla kokemuksella tiedän että niin voi käydä suht tavis jätkällekkin. Eivät muuten ykskään saaneet pakkeja. 

Vierailija
9/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko iskemiseksi jos laittaa kaula-aukkoa esille ja mies tulee sitten juttelemaan?

Ei uskalla tulla juttelemaan. Todennäköisesti toisella tuli vaan vähän lämmin, ja siksi raotti kaula-aukkoa.

Vierailija
10/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se, mitä tuossa viestissä #1 mainitsin eli omanikäistä tavismiestä nainen ei tulisi iskemään vaan hypergamioissaan valitsevat sitten ihan eri ikäluokasta olevan.

Kyllä ihmiset valitsevat ihan itsensä kanssa samanlaisen. Sinä voit tietysti itsellesi valehdella.

Vierailija
11/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä naisetko iskevätkin?

Vierailija
12/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi kun olet tuollainen ikärasisti. Tosimies toimii eikä ruikuta. Niin mulla on pallit ja kaikki muukin oleellinen.

Vierailija
13/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat iskemään epäsuorasti. Esim. Tulevat kaupassa kysymään mieheltä miten tämä laite kiinnitetään tai käykö tämä laite minun asuntooni tms.

Vierailija
14/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu viereen ja alkaa hieroa oikeasta paikasta. Aina on kelvannut.

Vierailija
15/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasketa minusta iskemiseksi. Kerran baarissa istuin porukan kanssa pöydässä ja 2 naista teki kolme kierrosta baarin ympäri ja tuijottivat minua joka kerran ohi mennessään. Ohi käveltyäänkin toinen vilkuili vielä yhdellä kävelykerralla. Ilmeisesti olisi pitänyt huomata mutta piruuttanikaan en lähtenyt tiskille perään :D

Vierailija
16/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina mennyt tekemään aloitteen kaikille miehilleni ja viimeisen kanssa menin naimisiin. Suosittelen muillekin, siinä saa just ne miehet, joita haluaakin.

Vierailija
17/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule on.

En usko, että olisin mieheni kanssa nyt naimisissa jos en olisi tehnyt aloitetta. Mies oli (ja on vieläkin) vähän ujo. Kertoi myöhemmin, ettei uskaltanut lähestyä koska ei uskonut mahdollisuuksiinsa.

Vierailija
18/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te palstaulit olette pätemässä "naisista" kun teillä ei ole mitään käsitystä edes normaalista sosiaalisesta elämästä. 

Vierailija
19/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä naisetko iskevätkin?

Juttelivat ja jossain vaiheessa iltaa kysyivät haluaisinko tulla mukaan. Älä käsitä väärin. Noin on tapahtunut muistaakseni kolme kertaa. Tämä vuosikymmenten aikana.

Vierailija
20/49 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasketa. Tuo on itseään tyrkylle laittamista. Iskeminen on jotain, joka kohdistuu sinun toimestasi johonkin tiettyyn mieheen, ei kaikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä