Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin hankkia...

Vierailija
29.12.2014 |

...muutaman satunnaisen saunavuoron? En halua mitään säännöllistä pakkosaunailua mutta silloin tällöin. Voiko olla sillein että "moi, haluan huomenna saunaan klo 19, onnistuuko?"

Olen täysin OUT näistä asioista, koska olen tottunut omaan saunaan ja sen jälkeen pari vuotta saunattomuuteen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asun, kt

Vierailija
2/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 05:03"]Kertokee
[/quote]

Vierailija
4/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isännöitsijältä onnistuuko. Vähän epäilen kyllä, että talkkari lähtisi joka kerta pyynnöstä erikseen laittamaan ajastuksen saunaan. Jos ei sitten ole sellainen, minkä itse saa laittaa päälle. Tai sitten vaan varaat vakio-saunavuoron. Eihän sinne pakko ole mennä.

Vierailija
5/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 05:35"]

Kysy isännöitsijältä onnistuuko. Vähän epäilen kyllä, että talkkari lähtisi joka kerta pyynnöstä erikseen laittamaan ajastuksen saunaan. Jos ei sitten ole sellainen, minkä itse saa laittaa päälle. Tai sitten vaan varaat vakio-saunavuoron. Eihän sinne pakko ole mennä.

[/quote]

no, mut mitäs järkeä on lämmittää jollekin saunaa, joka ei siellä käy? Energian hukkaa.

etköhän saa irralliset vuorot, kun kerrot tilanteesi. 

Tai käyt uimahallilla...sekin olisi kiva ja tiulisi liikuttua samalla reissulla.

Vierailija
6/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajattelin, että jos vaikka joka toisen vuoron edes käyttäisi, ja se olisi muiden saunavuorojen välissä, niin saunaa ei erikseen lämmitettäisi vain tämän mahdollisen saunojan takia. Meillä siis on saunavuorot tiettyinä päivinä, peräkkäin. Muualla voi olla ihan eri käytännöt, joista en ole tietoinen.

Mutta jos oikeasti todella harvoin haluaa saunoa, niin uimahalli on minustakin hyvä idea, tai olisikohan mahdollista sopia ystävän kanssa silloin tällöin yhteistä saunailtaa. :)

Vierailija
7/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 05:35"]Kysy isännöitsijältä onnistuuko. Vähän epäilen kyllä, että talkkari lähtisi joka kerta pyynnöstä erikseen laittamaan ajastuksen saunaan. Jos ei sitten ole sellainen, minkä itse saa laittaa päälle. Tai sitten vaan varaat vakio-saunavuoron. Eihän sinne pakko ole mennä.
[/quote]

Mutta pakko on maksaa...

Vierailija
8/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 06:05"]Lähinnä ajattelin, että jos vaikka joka toisen vuoron edes käyttäisi, ja se olisi muiden saunavuorojen välissä, niin saunaa ei erikseen lämmitettäisi vain tämän mahdollisen saunojan takia. Meillä siis on saunavuorot tiettyinä päivinä, peräkkäin. Muualla voi olla ihan eri käytännöt, joista en ole tietoinen.

Mutta jos oikeasti todella harvoin haluaa saunoa, niin uimahalli on minustakin hyvä idea, tai olisikohan mahdollista sopia ystävän kanssa silloin tällöin yhteistä saunailtaa. :)
[/quote]

No pääsisin kyllä tapailemani miehen luona saunaan, mutta en halua hyödyntää toisen omaisuutta liikaa :D

Vierailija
9/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pakko muutto edessä huomenna joten tänne vaan kaikki saunomaan espoon niittykumpuun :)

Vierailija
10/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinulle järjestetään vuoro silloin kun haluat. Muut saunojat mielellään siirtävät vuorojaan, kun sinulle juolahtaa mieleen saunoa. Ei siitä mitään tarvitse maksaakaan, kun niin harvoin saunot.

Vierailija
11/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:57"]Toki sinulle järjestetään vuoro silloin kun haluat. Muut saunojat mielellään siirtävät vuorojaan, kun sinulle juolahtaa mieleen saunoa. Ei siitä mitään tarvitse maksaakaan, kun niin harvoin saunot.
[/quote]

... - Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme