Miten jättää heipat väärille sinkkumiehille?
elikkä tutustuin pariin täysin väärään mieheen, jotka eivät ole sellaisia joita haen. En edes tunne heitä kovin hyvin mutta yksi heistä lisää minut heti uudelleen ystäväkseen vaikka otin pois, ajattelin ja luulin että pääsisin helposti eroon tyypeistä mutta ei se siltä näytä. Ovat tällaisia: tämä uudelleen lisäävä mies on ihan mukava mutta hän matkustaa naisten perässä ulkomaille ja ilmoitti jo parin juttelukerran jälkeen että häntä haluttaa kovasti, minua alkoi ällöttämään koko mies ja muutenkaan hän ei ollut tyyppiäni. En halua keskustella toisten haluista heti alussa.
Toinen mies osasi jopa keskustalla, oli läsnä ja muuten mukava mutta hänestäkin kaivelin näitä asioita esiin että mikä hänessä mättää kun vaikuttii liian hyvältä. Mies kannattaa aborttia ehkäisymuotona eikä pidä lapsista eikä eläimistä. Minä kyllä haluan lauman eläimiä kotiini joten tämä mies ei todellakaan sovi kuvioihin! Ketään en ala yrittämään muuttaa, se ei ole ennenkään toiminut joten jätän ne leikit sikseen, hän ei ole minua varten.
Yksi mies on komea ja mukava mutta hän hakeekin nyt vain tietyn tyyppistä naista, eikä juurikaan pidä yhteyttä, luultavasti häneen on helpointa katkaista välit.
Mutta millä keinolla välien katkaisu onnistuu parhaiten? valehtelenko että olen nyt kihloissa vai kerronko suoraan etteivät ole sellaisia kuin haluan ja poistan?
Sanot että nyt et ikävä kyllä ole sitä mitä etsin.