Lue keskustelun säännöt.
Yksityinen pysäköinninvalvonta
Parkkip
24.10.2021 |
Sain sakot tollaselta firmalta. Tuli mieleen, että jos laitan autoon lapun, jossa lukee: "perin 60 euron puhdistusmaksun kaikilta, jotka kiinnittää autoon jotain, kiinnittämällä hyväksyt ehdot" Toimiikohan tämä, siis sama peruste jota noi parkkipetet käytää. Yksityisoikeudellinen sopimus
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla