Rehellisesti, voisinko kelvata kenellekään?
Haen nyt rehellisiä vastauksia, en lohdutusta, joten saa sanoa suoraan. Olen 37 ja ison osan elämääni olin sairaalloisen ylipainoinen. Tämän johdosta minulla oli myös hirveän huono itsetunto, enkä varmaan painonkaan takia olisi ketään saanut, joten olen ollut koko elämäni yksin, en ole koskaan ollut treffeillä tai harrastanut seksiä tai tehnyt mitään kenenkään miehen kanssa, kukaan mies ei myöskään koskaan ole ollut kiinnostunut, ei edes laihtumisen jälkeen. Olen nyt ollut jo muutaman vuoden normaalipainoinen, mutta minulla on jonkin verran venymisarpia ja jonkin verran löysää ihoa(erityisesti käsivarsissa ja rinnoissa). Naiset kehuu minua nätiksi, jotkut jopa kauniiksi, kukaan mies ei ole koskaan kommentoinut ulkonäköäni mitenkään, paitsi tietysti aiemmin läskiksi haukkumalla. Onko kenenkään mielestä mitään mahdollisuutta, että kukaan mies voisi huolia kaltaistani naista? Ja lisätään nyt vielä, että kukaan normaali mies, koska en esim. narkkaria tai mielisairasta tai vastaavaa huolisi itsekään. Toistan vielä, että saa sanoa ihan suoraan, uskon jo tietäväni vastauksen. :)
Kommentit (15)
Sulla on puoli elämääsi jäljellä ja olet jo parantanut loppuelämäsi laatua minimoimalla terveysriskit ja laihduttamalla.
Kun mietit tähänastista elämääsi, älä ajattele vain läskejä, vaan myös kaikkea hyvää mitä olet kokenut ja saanut aikaan.
Rehellisesti: tuskin. Miehille ulkonäkö on tärkeää ja oman kokemukseni mukaan riippuvat rinnat on totaalinen deal-breaker.
Minulla on samankaltainen tilanne ja jokainen, jonka kanssa olen yrittänyt aloittaa suhteen, on lähtenyt. Vaikka siihen asti ovat olleet kiinnostuneita.
Laihdutuksen jälkeen peilikuva saattaa näyttää hyvältä, mutta mieli laahaa vielä vanhoja jälkiä pitkin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:09"]
Laihdutuksen jälkeen peilikuva saattaa näyttää hyvältä, mutta mieli laahaa vielä vanhoja jälkiä pitkin.
[/quote]
Mitä tuolla tarkoitat?
Voikun mä voisin nähdä sut ja antaa sulle vähän hyvää itsetuntoa! :) sitten pukisin sut nätisti ja meikkaisin sut ja laittaisin hiukset (olen pro) ja sitten mentäisiin ulos katsomaan jos onnistuttaisiin tutustumaan uusiin ihmisiin :)
Eikun helmat hampaissa paanalle, niin jo alkaa ukkoja kerääntyä kuin mehiläisiä hunajapurkille.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:16"]
Eikun helmat hampaissa paanalle, niin jo alkaa ukkoja kerääntyä kuin mehiläisiä hunajapurkille.
[/quote]
Kun entinen läski nostaa helmat hampaisiin, niin taitaa enemmänkin miehet juosta karkuun.
[/quote]
Mitä tuolla tarkoitat?
[/quote]
Mieli saattaa olla vielä jossain määrin siinä aiemmassa "huono minä" -moodissa. Ne aiemmat huonot kokemukset ja muistot ei lähde samaa tahtia kilojen kanssa, vaan tarvii paljon enemmän aikaa rakentaa pohja hyvälle itsetunnolle.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:11"]Voikun mä voisin nähdä sut ja antaa sulle vähän hyvää itsetuntoa! :) sitten pukisin sut nätisti ja meikkaisin sut ja laittaisin hiukset (olen pro) ja sitten mentäisiin ulos katsomaan jos onnistuttaisiin tutustumaan uusiin ihmisiin :)
[/quote]
Mä oisin niin mukana tässä!! :)
T. Toinen pro
Kyllä kuule narkkarit nyrkkisankarit kelpaa nätimmillekin tytöille.
Rimaa alas. Mistään Ruotsin prinssistä on varmaan turha haaveilla.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Joo no minulle ei kelpaa. Mieluummin olen sitten yksin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Joo no minulle ei kelpaa. Mieluummin olen sitten yksin.
[/quote]no siinähän olet.
Voi kuule... Nätin, hyväkroppaisenkin naisen on vaikea löytää miestä, joten... En halua masentaa, mutta kyllä se todennäköisyys on aika lailla olematon.
Tietysti on! Mitä mä olen huomannut, niin mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän positiivisia kommentteja keneltäkään tulee. Sun pitää alkaa rakastamaan itseäsi, se on ensimmäinen askel parisuhteeseen. Hyvä itsetunto (ei tietenkään liiallinen) saa miehet kiinnostumaan.