Kirjoitatko mitä sattuu tänne?
Kommentit (17)
En koskaan. Muuten ei ole mitään järkeä osallistua täällä keskusteluihin.
Yleensä täyttä paskaa. Joskus puran jotain pipipää-jutskuja.
Kyllä. Juuri trollailin. Tein aloituksen "kuuluuko Suomi Itä-Eurooppaan." Esitin lukiolaista. Oikeasti olen 31-vuotias kokki stadista. Oli vain tylsää. Hyvin trolli upposi.
En. En tiedä mitä sellaisesta kostuisin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]Kyllä. Juuri trollailin. Tein aloituksen "kuuluuko Suomi Itä-Eurooppaan." Esitin lukiolaista. Oikeasti olen 31-vuotias kokki stadista. Oli vain tylsää. Hyvin trolli upposi.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]
Kyllä. Juuri trollailin. Tein aloituksen "kuuluuko Suomi Itä-Eurooppaan." Esitin lukiolaista. Oikeasti olen 31-vuotias kokki stadista. Oli vain tylsää. Hyvin trolli upposi.
[/quote]
Minkä sortin harhaluuloisuus saa sut ajattelemaan etteivät muut kirjoittajat ihan vastaavasti trollailisi sulle vastauksissaan? Trollaajille ominainen naiivi ajatusvirhe on kuvitella, että itse on se ainut, joka on keksinyt ja omaksunut trollaamisen "vaativan" taidon. Sä et rakas ystävä ole ainut trollaaja täällä ja et sä pysty muiden vastauksista päättelemään tosiasioita sen enempää kuin sunkaan trollauksista pystyy sellaista tekemään.
Högöl bögöl oggoboggo truliuliuli prööt.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]Kyllä. Juuri trollailin. Tein aloituksen "kuuluuko Suomi Itä-Eurooppaan." Esitin lukiolaista. Oikeasti olen 31-vuotias kokki stadista. Oli vain tylsää. Hyvin trolli upposi.
[/quote]
Jos vaan kysyy jotain niin ei se ole trolli. Trollaus on sitä että keksit jonkun uskottavan tarinan esim. omasta elämästäsi ja esität totena.
Trollaaminen on hauskaa. Suurin osa aloituksista on niin huonoja, etten edes viitsi yrittää vastata asiallisesti.
En tunne kipua.