hyvä sushipaikka Treella
Suositelkaapa. Teini haluaisi mennä syömään. Minulle uutta.
Kommentit (13)
Marusekissa olen itse käynyt. On siinä Hämeenkadun loppupäässä. Kannattaa varmaan varata pöytä.
Marusekista saa muutakin, jos osa seurueesta ei välitä sushista.
3
Koskarin lähellä oleva Watami sushi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]Koskarin lähellä oleva Watami sushi.
[/quote]
tyttö itse ehdotti delisushia koskarissa. Kaipa sekin ok on? Ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]Koskarin lähellä oleva Watami sushi. [/quote] tyttö itse ehdotti delisushia koskarissa. Kaipa sekin ok on? Ap
[/quote]
Tuota en ole testannut.
Watami häviää laadussa Marusekille aivan selvästi, tai sanotaanko että ainakin laatu vaihtelee tosi paljon eikä parhaimmillaankaan yllä ihan Marusekin tasolle.
2
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]Koskarin lähellä oleva Watami sushi. [/quote] tyttö itse ehdotti delisushia koskarissa. Kaipa sekin ok on? Ap
[/quote]
Tuota en ole testannut.
Watami häviää laadussa Marusekille aivan selvästi, tai sanotaanko että ainakin laatu vaihtelee tosi paljon eikä parhaimmillaankaan yllä ihan Marusekin tasolle.
2
Meillä huonoja kokemuksia delisushista.
Maruseki on varmaan tunnetuin/suosituin.
Delisushi on vatsantäytettä. Jos haluatte kokeilla oikeaa sushia niin ehdottomasti Maruseki.
Delisushi onihan ok, ketjupaikka ja sellaisena ihan hyvä. Nuorten suosioissa sijaintinsa, imagonsa ja hintansa puolesta. Saa sitä mitä tilaa. Todin sietä saostaa myöd takeawaynä ja sushi menettää aina säilytykšssä ja kuljtuksessa vähän.
watami toimii lounaspaikkana hyvin. Kyseessä on buffet, jossa tarjotaan sitä, mitä keskimäärin suuirn osa keskiluokkaisesta toimistosuomalaisesta haluaa. Hintaansa nähdn hyvä.
maruski on näistä ainoa varsinainen iltaravintola ja selvästi hintavin. Valikoima on myös monipuolisin, mutta en tiedä, onko sillä väliä, jos kuitenkin syö niitä tavanomaisia nöttösiä. Nöttösten laatu sinänsä ei ole sen kummmpi kuin muuallakaan.
Entä sakura sushi kuninkaankadulla? Meille kyllä taitaa riittää delisushin irtomyyntikin :)
Nomu Stokkan takana. Siellä on myös japanilainen vessa :)
Maruseki on ihan selkeästi paras.