Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä joka

Vierailija
28.12.2014 |

vaikuttaisi muuten unelmamieheltäsi piirteidensä osalta mutta sitten huomaisit hänen tehneen tietynlaisen kyselyn jossa kysytään että "onko abortti ratkaisu ehkäisyyn" ja mies olisi vastannut tuohon kohtaan kyllä ja myös kysymys "etsitkö kumppania jonka kanssa haluat lapsia: en"

niin tapailisitko enää tuollaista miestä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo "tietynlainen kysely" sattui löytymään?

Vierailija
2/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos olisin samaa mieltä. En, jos olisin eri mieltä. Eikö niitä aivoja voi oikeasti alkaa käyttämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:16"]

[/quote]

se näkyi miehen sivulla ja hän oli täyttänyt kaikki kohdat

Vierailija
4/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin aluksi toisenlaiseksi, kysely paljasti

Vierailija
5/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua :D

Vierailija
6/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi ymmärtää tuon aborttijutun niin, että onko abortti ok. Mutta en haluaisi niin yksinkertaista miestä tapailla. Lisäksi haluan lapsia.

Vierailija
7/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mikä tyhmä, eikä viisaammaksi taida muuttua vaikka kuinka yrittäisit muuttaa, joten kiertoon takaisin vain.

Vierailija
8/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okcupid?

Vierailija
9/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo sanoikin, että mies on voinu ymmärtää ton aborttijutun niin, että onko abortin tekeminen ok. Itse tosin tapailin joskus miestä, jonka mielestä abortti oli ehkäisykeino siinä missä kortsukin, "kyllähän sen saa aina otettua pois". Täytyy myöntää, että toi oli niin vastuuton ja piittaamaton kommentti, että en sen jälkeen voinut kyseistä miestä enää samalla tavalla katsoa. Ero tuli tosin lopulta muista syistä, eli en kommenttinsa takia häntä jättänyt. Olin niin tyrmistynyt, etten osannut kysyä oliko tosissaan.

Toi lastenhankkimiskysymys on tavallaan vähän helpompi. Jos sä haluat lapsia, niin ehkä kannattaa harkita suhteeseen ryhtymistä ja mahdollisuuksien mukaan vaikka varovasti tiedustella asiasta. Tietysti aina on mahdollista, että mies muuttaa mielensä asian suhteen, mutta en itse laskis sen varaan...

Vierailija
10/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:51"]

okcupid?

[/quote]

ei ollut, tämä oli suomalaisella sivulla yks kiertotesti joka näkyi miehen profiilissa kavereille

Vierailija
11/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:03"]

Joku jo sanoikin, että mies on voinu ymmärtää ton aborttijutun niin, että onko abortin tekeminen ok. Itse tosin tapailin joskus miestä, jonka mielestä abortti oli ehkäisykeino siinä missä kortsukin, "kyllähän sen saa aina otettua pois". Täytyy myöntää, että toi oli niin vastuuton ja piittaamaton kommentti, että en sen jälkeen voinut kyseistä miestä enää samalla tavalla katsoa. Ero tuli tosin lopulta muista syistä, eli en kommenttinsa takia häntä jättänyt. Olin niin tyrmistynyt, etten osannut kysyä oliko tosissaan. Toi lastenhankkimiskysymys on tavallaan vähän helpompi. Jos sä haluat lapsia, niin ehkä kannattaa harkita suhteeseen ryhtymistä ja mahdollisuuksien mukaan vaikka varovasti tiedustella asiasta. Tietysti aina on mahdollista, että mies muuttaa mielensä asian suhteen, mutta en itse laskis sen varaan...

[/quote]

Enpä oikeen usko että olis ymmärtänyt tota asiaa väärin kun ei muuten ole ns. "tyhmä" ihminen ja käsittää muut asiat kyllä. Mutta jo aiemmin otin puheeksi ton lapsiasian (tosin en ole itsekkään hankkimassa mitään lapsia nyt). Niin mies jätti vastaamatta siihen ja vaihtoi aihetta, kuten aina jos aihe ei ole mieleinen. En myöskään tapailisi miestä joka vihaisi eläimiä, joten nämä asiat on aina hyvä selvittää etukäteen, ettei sitten myöhemmin ylläty ja silloinhan toinen voi yrittää kääntää toisen mielen siis jos olisi mielenkääntäjämies kyseessä.

Kivaa olla sinkkuna, minulle kauheinta olisi olla suhteessa ihmisen kanssa joka vihaa kaikkia ja kaikkea :/

Vierailija
12/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:16"]

[/quote]

kopioi kyselyn kaverinsa seinältä

Vierailija
13/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä